What to do! BECKS HÅR !! What to do! BECKS HÅR !!
Hey Guys
Jeg skal have farvet mit hår igen snart, da jeg er ved at have nogle udgroninger ..
Mit har har her sommeren over været farvet med nogle lyse striber (mange!) i det yderste hår, og så mørkt indenunder.
Mit hår er ret langt, så det længste har jo været der i flere år og er blevet farvet MANGE gange.
Mit hår er så ved at blive lidt træls af alt den afblegning, der jo skader håret meget.
Jeg vil gerne have det "lyst" igen næste sommer, da mit hår også afbleger sig meget selv af solen osv. så det er umuligt at bevare en pæn farve, der ikke er lys, om sommeren for mit vedkommende..
Men tror ikke det kan holde til at være afbleget hele vinteren også så - og derfor overvejer jeg at farve det brunt.
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=139765
^^ Det første billede er som det ser ud nu, og der er også nogle meget gamle billeder osv. i albummet.
Ville det være pænt med brunt hår? Og i bekræftende fald HVILKEN slags brun skal det så være? Kastanjebrun, chokoladebrun, mørkebrun, lysebrun ?? eller noget helt andet ?
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.623
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.402
jun 2007
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 1 Svar: 438
apr 2008
Følger: 49 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.478
eller blå ;D det har min ene bror haft, nr. 2 har haft pink
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.580
du må bare invister i nogle hårkur, og sådan til det, så bliver det meget bedre :b !
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.534
Mit hår får .. tja klasse behandling (:
Bliver vasket hver anden dag og hver gang det bliver vasket får det også hårkur. Mit shampoo + kur er det bedste fra frisøren til "afbleget" hår. Desuden sover jeg med fletning hver nat for ikke at ødelægge håret som man gør når man sover på det, og det får serum i, der beskytter det mod vermebehandling, både inden jeg tørrer det og inden jeg glatter det (:
- Jeg kan ikke rigtigt gøre det bedre :b
Og nej - mit hår bliver mere skadet hvis jeg bliver ved at afblege det hele året rundt, end hvis det f.eks. kun er afbleget i sommerhalvåret (:
What to do! BECKS HÅR !!