751 visninger
|
Oprettet:
opfindelser {{forumTopicSubject}}
ARH hjælp miig !
vi er i en gruppe, hvor vi skal finde på en opfindelse, eller vi skal markedsføre en "nyere opfindelse," også lade som om det er os, men vi kan overhovedet ikke finde på noget?
hjææælp os, nogle der er har nogle ideer ? !
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Internettet.
Æggekoger.
Mobilt bredbånd.
Bærbare computere.
Digital kameraer.
LED Tv.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Internettet.
Æggekoger.
Mobilt bredbånd.
Bærbare computere.
Digital kameraer.
LED Tv.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.583
det skal være nogle der ikke er så markedsført endnu
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
mar 2008
- Vi går kun på første år, såå det er "bare" en skole prøveopgave (:
mar 2009
Men i hvert fald så skal i tænke på hvad i tit har ment var besværligt. Ellers skal i finde ud af i hvilke situationer hvor i vil kunne spare forbrugerne tid.
Altså gøre det nemmere og hurtigere for bruger af produktet.
Nu har jeg selv lige fået kørekort for nogle måneder siden, og jeg hader at spilde tid og bøvle med at rette førersædet til fordi jeg er så kortbenet, så hvis gad at opfinde noget der kan hjælpe mig, så har i allerede jeres første kommende forbruger.
Eller er der heller aldrig skabsplads nok. Der havde mig og mit hold en idé om at lave et opbevaringsskab, der kunne gøres større løbende, til når man fik flere ting, og så igen kunne gøre mindre, når det var tømt.
Sådan en kunne jeg også godt bruge, til at lortet.
Noget jeg tror vil blive et hit, hvis man gerne vil være designer eller noget i den dur, og hvis produktet virkelig skal slå igennem og have succes, så skal man finde en stor målgruppe der har problemer med tøj, nemlig overvægtige.
Så passer det ikke i benlængde og det skal mam sy op, så er det ikke smart nok, og unge overvægtige har ikke meget at gå i, for de kan ikke finde tøj, det matcher nutidens mode helt rigtigt, osv. Hvis man kunne lave et fanci mærke, og også laver til ''tynde'' mennesker så de overvægtig fantisk går i det samme mærke, og med korrekt markedsføring, tror jeg det ville være genialt.
Håber det kunne hjælpe lidt.
Ups ups, tænkte lige på en ting mere. Du kender måske det her, hvor man står ved spejlet om morgen og faktisk ikke ved hvad klokken er, og når man først er færdig er man sent på den, fordi man ikke mente det tog så lang tid. Så hvad med et fedt stort spejl, med ur og måske andet godt og praktisk.
mar 2008
- vi har fundet på noget vi kalder Finger Touch, hvor man ikke skal bruge nøgler til at komme ind i huset osv :b
det bliver fedt !
mar 2009
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.746
opfindelser