{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidrytters forsøg på at ride bidøst.
  • #1   4. nov 2009 Jeg synes det gik ENORMT godt smiley

• #2   4. nov 2009 Ser da ud til at du har rimeligt styr på kræet;o)

Men hvis man må komme med lidt kritik, så ser det ud til at du styrer meget o cordeo'en. Og pointen med at ride med denne, er jo netop at man rider "uden hænder", og altså styrer med ben, sæde osv. Cordeo'en er bare en "nødbremse".
    Det er i øvrigt ret svært at få stopsignalet til at virke, hvis der er konstant tryk på halsen/bringen, for så skal der jo pludselig trækkes ret godt til for at lave et større tryk.

-og for god ordens skyld: jeg er bidrytter, men har lavet samme forsøg en dag, blot for lige at bevise (både for mig selv og andre) at hesten og jeg såmænd sagtens kan styre, stoppe osv uden brug af bidet. Var ikke så snu at optage det, men det skulle man måske gøre en dag.
    -men som sagt synes jeg da det ser helt fornuftigt ud:o)

• #3   4. nov 2009 Okay, ja skal lige slippe den cordeo smiley Det er bare svært når man er vant til at have noget at holde i :b. Men vil da helt sikkert forsøge det samme.
    Ja, jeg ville og besvise jeg da sagtens kunne. Det er bare meget sværere end det ser ud til smiley

• #4   4. nov 2009 JK -det er ikke helt nemt nej. men hvis man i forvejen har godt styr på det med at styre og stoppe for vægt, sæde og ben, så er det faktisk mere psykisk der skal omstilles:o)

De første omgange jeg red, gjorde jeg stort set som du gør noget af tiden: "hiver" i den manglende tøjle hehe.
    Og det er jo ikke fordi jeg normalt ville hive sådan for at få kræet til at dreje, men nok fordi tøjlen IKKE er der, så mangler man den.
    Når først man slapper af, så er det ikke så svært endda:o)

• #5   4. nov 2009 min computer gider ikke lige vise den
    men super at du forsøger smiley

Kommentér på:
Bidrytters forsøg på at ride bidøst.

Annonce