Lektie hjælp ( dansk + engelsk) {{forumTopicSubject}}
Hej
ja, jeg kunne godt bruge et lille skub til at komme i gang med min engelsk stil.
Vores emne er ; at risk!
altså, at tage chancer, men jeg har bare lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg skal skrive omkring det, da jeg synes det hurtigt kan blive kedeligt :s .. så har i nogle ideér?
Så er der det med dansk.
jeg skal også skrive en dansk stil om tabu og jeg har sådan set fundet emnerne, jeg har skrevet om homoseksuelitet i gamle dage også til i dag, så har jeg skrevet lidt om det med, hvis en pige fra irak bliver forelsket i en anden mand og det bliver opdaget, er det jo også tabu, men der er jeg bare gået rigtig meget i stå i det emne, selvom jeg synes det er et spændende , også er jeg også begyndt at skrive om at sex er tabu i andre lande, men ikke i danmark, men så er det også`? Hvilke konsekevenser kan det have med alt det her tabu? .. hvem påvirker det og hvordan pårvirker det?
skønt, hvis jeg kunne høre jeres forskellige meninger og ikke kun selv har min egen holdning.
Jeg håber virkelig der er nogle derude der kan hjælpe mig, da det ville være en stor hjælp.
Hilsen Mie
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 37 Svar: 78
apr 2006
nej, det ved jeg ikke, hvad er ?
apr 2006
tak for det
Lektie hjælp ( dansk + engelsk)