{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Bucas dækken {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt et bucas dækken her inde hun sagde der var 250 g fyld i men jeg synes det mærker meegt tyndt, er de meget tynde i det selvom de sagtens kan holde hestene varme ?

Er der nogle der ved det.

Modellen hedder vist bucas Irish Turnout Extra det var hvert fald hvad jeg kan se der står i dækkenet

håber der er nogle der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bucas dækken
  • #1   22. okt 2009 hvis man slår modellen op skulle der være 300 g fyld i

• #2   22. okt 2009 ja men syne sdet mærker tyndt men ved ikk om de er tynde i det men stadig varmer hestene lige så godt,

hun skrev præsist : Det er med omkring 250 g

har simpelthen googlet hele aften for at se om jeg kunne finde ud af noget :o)

• #3   22. okt 2009 Jeg fandt modellen på en tysk side og der stod 300 gram.

Det er flere år siden jeg selv har haft Bucas dækner men husker dem ikke som "total tykke eller fluffy/puffy" men mine heste har altid kunnet holde varmen med dem. Mener bare der var mere end 300 gram fyld i dem jeg havde dengang

• #4   22. okt 2009 okay hvis bare der er 300 gram i er det prefekt, men det er jo bar problemet at jeg ikk er 100% sikker på det smiley

Men mon ikk det er det. det er mørke blå hvis det kan hjælpe når man finder det smiley

• #6   22. okt 2009 jeg har 2 bucas dækner .. mit overgangs som der vidst er omkring 150-200 g. i er nærmest papirstyndt!!!
    Da jeg købte det sidste år var jeg ude at mærke på ham når det var mega koldt og regnede....og han var bare varm og dejlig indvendigt smiley

Grunden til de er så tynde, er fordi de er SÅ god kvalitet , altså det er lavet på en speciel måde.... her er det ikke tykkelsen af vat og hva der ellers er proppet i de billige dækner, som betyder noget smiley

ved ikk om du kender tøjmærket "Reima" jeg har f.eks. en vinterjakke derfra....den er ogs megamega tynd...jeg kunne gå ud i -5grader kun med en t-shirt under uden at fryse! smiley

så det er bare fordi det er så god kvalitet at det er lavet således at hesten ikk ska slæbe rundt på 500 kilo ekstra ;D

• #7   22. okt 2009 Jeg har et virkelig virkelig tyndt bucas dækken der er 300 g, men det er fordi det er presset så godt sammen, så det ikke fylder eller genere hesten. (det er et ekstra dækken til at ligge under det andet)

• #8   22. okt 2009 okay super tak for hjælpen alle sammen :o)

Kommentér på:
Bucas dækken

Annonce