{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Lektie-hjælp? Essay i dansk! :'/ {{forumTopicSubject}}

Heej HG smiley

Jeg skal til at skrive et essay i dansk, men ved hverkan hvad det skal handle om (Nogle ideer?? Der er frit valg ;))
og ved heller ikke hvordan man skriver sådan et (altså et essay..)
Håber der er nogle der vil hjælpe mig ;D

- Thea

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lektie-hjælp? Essay i dansk! :'/
  • #1   22. okt 2009 altså jeg skrev et sidste år vi fik afvide at det nærmest skulle skrives som en tanke-strøm men det skal stadig give mening smiley
    Det er en god idé at starte med en brain storm og derefter begynde at skrive smiley
    Du kan evt. prøve at finde et essay der hedder "hinbærsnitter" jeg kan ikk lige huske hvem der har skrevet det...
    Men det er et rigtig godt essay og det beskriver meget genren smiley
    god fornøjelse smiley

• #2   22. okt 2009 jeg skrev et om ventetiden sidste gang smiley

• #3   22. okt 2009 Okay, tusind tark begge to smiley

• #4   22. okt 2009 PoseLeon; Ja, det ved jeg heller ikke rigtig, skal bare skrive det.. Men min mormor siger det er lidt det samme som en kortere stil? Ved ikk!? xD

• #6   22. okt 2009 Et essay er hvor du skriver din egen mening og holdning om et emne eller en ting. F.eks. skriver vi for tiden mange essays om bl.a. vores holdning til forbud mod burka, Vores holdning til forbud mod kamphunde, hvad vores weekend betyder for os osv. Der er mange ting man kan skrive om. Det gælder bare om at finde noget der interesserer én og så er det bare at skrive. Men husk at der skal være en form for en "rød tråd" i historien så du ikke kører ud på et sidespor hvilket man nemt kan komme til når det først flyder ud af "pennen"

Jeg skrev engang et essay om min hest. Det er da i hvert fald noget der burde være nemt at gå i gang med smiley

Held og lykke smiley

• #7   22. okt 2009 Mange tak for svarene allesammen smiley

Kommentér på:
Lektie-hjælp? Essay i dansk! :'/

Annonce