Føler mig så ... argh! :/ {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg ved slet ikke hvilket ord jeg skal sætte på det! Jeg føler mig bare så sur og ked af det inden i, samtidig med alle mulige andre følelser.
Ved ikke engang hvor jeg skal starte! Skal bare ud med det..
Prøver at starte et sted:
Min kæreste fik sin egen lejlighed i 2008, omkring sommerferiens slutning. Vi snakkede længe om at få en kat, da jeg gerne vil have et eller andet for hyggens skyld, men han var ikke så glad for det. En dag, jeg kom hjem fra mit daværende arbejde (ungarbejder), lå der en lille rød mis og sov på en af vores spisebordsstole. Blev lykkelig og rigtig glad.
Desværre var lejligheden lidt for dyr til en lærlingeløn og en ungarbejder, som kun arbejder max 10 timer om ugen. Går nemlig i skole ved siden af. Så vi fandt en anden lejlighed. Videre! En dag løber vores kat væk (og hun er på p-piller) og kommer først hjem noget tid senere, åbenbart ventede med killinger. Vi får så killingerne, her den 23. august 2009, og de er så nu 8 uger og 2 dage gamle.
I den periode vi har haft de killinger, har min kæreste og hans "hellige" mor blevet ved med at sige, at alt hvad jeg gjorde, ikke var godt nok. Er flere gange brudt grædende sammen, når de ikke var her, fordi jeg bare har været så gal på dem. Der lugter, bliver de begge ved med at sige. Kattebakken bliver skiftet hver dag, fordi de er så mange og det eneste de kan sige er, at her stinker af lort. Alle vinduer står på vid gab, hver evig eneste dag, for at der ikke kommer til at lugte. Bliver led og ked af det, hver gang at den "hellige" #¤%&/&/@ kommer herop! Og det værste er, at min kæreste er ligeså slem til at sige det samme. Hans mor bliver også ved med at sige, at vores vicevært heller ikke er meget for at vi har så mange katte. Har hidset mig meget op, og sagt, at hvis de ikke var tilfredse, så kunne de give mig pengene til aflivningerne! Er virkelig blevet vred. Hun mener derud over også, at hun skal bestemme, at vi heller ikke skal have 'missemor' mere! Hvordan vover hun at blande sig i det? Det er jo en GAVE til mig?
Idag ringer hans mor så, fordi at der er en, der gerne vil have den sidste killing, men hun vil have den NU! Min kæreste siger så, at det er vel fint nok, for de er jo trods alt snart 9 uger gamle... bliver sur og siger, at hun ikke får den nu, fordi den ikke er gammel nok, men han er totalt ligeglad. Kan slet ikke få banket ind i knolden på ham, at de skal være 12 uger!! Tror virkelig at hans mor har hjernevasket ham til at sige: Mor har ret, mor har altid ret, hvad mor siger, er rigtigt ....
Føler mig bare så ydmyget, hvis dét er ordet for det.
Undskyld min lange roman - og håbet at I forstår pointen.½
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.051
et forhold er jo ikke ment med at du skal have det skidt, i skulle helst gerne være glade for hinanden og have det godt ellers giver det jo ingen mening med forholdet, hvis hver dag bare er en kamp for dig s:
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.342
Katten skal slet ikke ud mere, før at vi har pengene til en neutralisering. Desværre er hun ret hurtig, så hun er sluppet ud én gang imens hun har haft killinger, så nu begynder hans mor selvfølgelig på, om hun er med killinger igen. Har så meget lyst til at slå hende hårdt i hovedet og bede hende om at lukke røven.
Synes også at det er noget pis, det med, at hende hun kender, ikke kan vente 4 uger ..
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 552
Kan 100% godt følge din vrede!
jul 2007
Jeg er helt enig.. Har heller ikke en skid respekt for dem der bare prøver at skaffe sig af med dem, fordi at de ikke kan magte dem eller sådan noget mere. Ja, de er da lidt belastende, men vil sgu gerne vente til de er 12 uger - og sådan er loven også.
Simone
Har gang på gang, sagt til ham, at jeg ikke gider det der. I søndags blev det også alt for meget for mig, da han spurgte om jeg ville med ud og spise hos hans forældre, for som om jeg gider hører mere på det "katte-lort". Tror at han fattede princippet dér.
nov 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 1 Svar: 351
Bliv ved med at stå fast i, at i skal beholde killingen til den er gammel nok! Men hvis de nu alligevel for deres vilje (Som jeg håber de ikke gør) Tror jeg ikke der sker noget ved at killingen ikke er helt gammel nok. Vi fik vores kat af nogle vi kendte da den kun var 7 uger. Da ejernes hund var begyndt at prøve at spise den, og han havde det okay med at komme væk så tidligt...
Men syntes stadig du skal holde fast ved din mening, da det jo nok er bedst den er 12 uger!!
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.051
Det er ikke sjovt at leve hver dag som en dag der bare skal overståes, du må videre hvis det ikke bliver bedre, du fortjener garanteret bedre, hvis han ikke kan lukke øjnene op og se den pige han går op og ned af hver dag har det dårligt.
jul 2007
jul 2007
Simone
Jeg tror bare ikke at hun kan tackle, at hendes lille pusser er blevet en voksen dreng, som er flyttet hjemmefra. Og jeg er åbenbart ikke moden nok til faktisk at flytte hjemmefra endnu (ved godt at jeg er 18 år, men er ikke klar til at tage det fulde ansvar for alting).
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
de kan drikke fra skål når de er 5 uger..
men det man risikere er at de får underlige vaner og adfærdsproblemer, som fx at begå sig som kat, at sutte på tæpper osv
jul 2007
Ja, det ved jeg, men jeg vil bare ikke komme på kanten med nogen lov, overhovedet..
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
- For han kunne jo godt stå op for dig og bede sin mor om at lukke en vis legemesdel .
Kan godt forstå at du er frustreret !
jul 2007
apr 2007
- og han siger ikke noget til sin mor for at forsvare sin kæreste . Så fesent !
jul 2007
Omg .. det lyder godt nok voldsomt?
apr 2007
jul 2007
Kan jeg godt forstå ..
jul 2007
Moren fejler intet. Det er min kærestes mor der fejler noget - oppe i hjernen!
Føler mig så ... argh! :/