{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Min 'geniale' idé. HG-avis!! :D {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg fik en lys idé, da jeg læste et andet indlæg her på forum, om hvad læser afet blad gerne vil læse om.

Og der kom min store interesse for journalistik op i mig, og jeg tænkte: Man burde da kunne lave en avis her på HG.

Om alt i hesteverden! - også hvad situationen er på HG (problemer, nye ting, ændringer/forbedringer osv.)
Simpelthen samle nogle der er lige så interesseret i at skrive artikler osv, og skriver artikler og lave undersøgelser om alt om heste, rytter og udstyr, ALT!!

Brugere på HG, 'får lov' at bestemme hvad der skal udgives i avisen, så vi favner så bredt som muligt, at alle kan få nytte af det.

Ville lige dele min begejstring for min idé, og høre hvad vi synes om, at HG fik sin egen 'avis' som skal foregå på et helt professionelt plan.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min 'geniale' idé. HG-avis!! :D
  • #1   14. okt 2009 Det kunne da være en god idé :D!
    Jeg tror godt at det ville kunne fungere.

• #2   14. okt 2009 Jeg er ved at undersøge om det kan lade sig gøre. smiley
    Prøver at komme i kontakt med Big-Admin. nu.

• #3   14. okt 2009 Mmh. Og så kunne man evt. tage problemstillinger op i avisen som er her på HG. Fx. har der været den med bidet, nu er det at "man skal æde som en veganer".
    Hvis man nu kunne sætte EN STOR debat igang som bliver holdt i god ro og orden og med nogle HA'er som overvåger og sletter dumme indlæg som ikke overholder HG's regler eller som ikke er passende (så kan man aftale en tid hvornår debatten skal foregå).

Så kunne man gennemgå det vigtiste i debatten i avisen og skrive konklusionen. Sådan en debat kunne man jo have hver måned, tage en stor problemstilling op og lade folk ytre sig i 2 timer eller noget og så lukke debatten. Det kunne egentlig være sjovt med sådan en =)

Men hvem vil skrive avisen? hvem vil stå for den? Hvordan skal den udgives? Skal der finansieres til det? - og hvis der skal, hvordan får vi så pengene?

• #4   14. okt 2009 Ej hvor sejt, det lyder da vildt fedt, jeg stemmer gerne for:D

• #5   14. okt 2009 Ja det lyder som en god ide, men jeg tror ikke i skal forvente nogen penge fra Big admin ..
    Det er jo DYRT og få trykt alle de aviser.

• #6   14. okt 2009 Kanon idé med at skrive en konklusion, om forgåede debatter med forskellige problemstillinger. smiley

Jamen jeg har lige fået ideen, så har ikke fået tænkt så meget, da der flyver en masse tanker og ideer rundt i mit hoved lige nu, men prøver som jeg har skrevet før, at jeg vil i kontakt med Big-Admin. før det videre skal udvikle sig.
    Jeg vil meget gerne stå for det, men der skal være et helt hold, hvor der er nogle stykker der er ansvarlig for hver deres område.
    Hvordan den skal udgives, vil jeg først tænke på, når jeg ved om Big. Admin. giver tilladelse til det.
    Og finansieringen har slet ikke slået mig, men meningen var, at den skulle udgives her på siden. Måske få lavet en ordinær fane her på HG.
    Men først skal det først være tilladelse, før det egentlig detaljer skal lægges.

• #7   14. okt 2009 Det skal nok gennemtænkes MEGET mere, før i tager kontakt til Admin.

• #8   14. okt 2009 smiley
    K*ft en go idé smiley

• #9   14. okt 2009 Skriv evt. alle dine idéer ned og sæt dem sammen - sæt avisen sammen før du kontakter Big Admin. Så syntes hun sikkert at det er lidt mere interessant og seriøst =)

• #10   14. okt 2009 Jamen meningen var at spørger om det overhovedet kunne komme på tale. Det kan jo være det er urealistisk fra deres sige.
    Men hvis man så skriver at man vil komme med et oplæg til dem, hvis de kunne være interesseret i at se det, kunne den så uarbejdes.
    Men vil da allerførst i kontakt med dem, før jeg tænker alt for meget i detaljer, for vil høre hvad de har at sige til ideen inden.

• #12   14. okt 2009 Jeg er bare lidt høj over ideen lige nu, så tænker ikke helt klart.
    Er kanon glad for de gode respons indtil videre.
    Men jeg vil skrive min idder ned, og lige finde noget materiale frem jeg kan bruge. smiley

Men jeg vil kæmpe hårdt for at det bliver realistisk, og jeg vil samle et godt hold, som vil hjælpe med at gøre den måske kommende avis til et kanon 'magasin' at læse og finde underholding i.

• #14   14. okt 2009 Har allerede skrevet en masse ned. smiley

Folk der kunne være interesseret i at være en del af bladet eller har nogle gode ideer, bør skrive en PB til mig.

• #15   14. okt 2009 Cool smiley !!! det lyder som en mega god idé ! smiley

• #16   14. okt 2009 Det ville være en god ide.

Men tror ikke det vaar noget man ville kunne lave gratis. Og synes bestemt at avisen skal væer seriøs, og også objektiv, så der ikke er en eller anden der kun er til evt. bidløst og prædiker om hvorfor alle andre bør følge vedkommendes eksempel, ligeså med bidryttere jo.
    Ville være fedt, hvis man kunne få nogle interwievs med nogle der rent faktisk ved hvad de taler om - og stadig er objektive.

Man kunne finde nogle som ville have reklamer i avisen, og på den måde gøre avisen billigere, men tror ikke man kan komme udenom at skulle give et vist beløb om måneden for porto og trykning. Men det gør vel heller ikke noget?

• #17   14. okt 2009 Jeanette & Masca *Team Puff* < 3: Ideen var at udegive avis her på hjemmesiden, så det bliver ikke en papiravis.

• #18   14. okt 2009 Det ville gøre det hele væsentlig billigere - ja. Men jeg personligt ville sætte mere pris på at få den i hånden, hvis jeg skulle læse længere artikler. Hehe

Kommentér på:
Min 'geniale' idé. HG-avis!! :D

Annonce