{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

I'm ready! {{forumTopicSubject}}

Er helt alene hjemme, med undtagelse af en kat, to marsvin og to hamstere - skræmmende!

Skal være alene fra nu af og den næste uge frem, skal dog på arbejde mandag, tirsdag, torsdag men alligevel - jeg skal sove alene i nat og næste - mere skræmmende.
Skal også fyre og holde hytten varm, er ikke viiiildt god til det så nu fyre jeg sq bare på de næste to timer og håber på det holder tii morgen.

Jeg troede bare at mine forældre ville efterlade det nødvendige mad så jeg kunne klare mig ( pasta, cola, hawatiost og monzerella ost - ja jeg kan leve simpelt ).
Men næ nej, da jeg kom hjem fra arbejde lå der 500kr på bordet hvor der stod " til mad " ?! Samt da jeg senere kiggede i køleskabet var der fyldt op med budding, cola, kakao og grønsager skåret i stykker og nede i skuffen lå forskellige der alverdens forskellige kager - så føler man sig sq godt og grundigt forkælet! smiley

Når, men nu ser jeg hvordan det kommer til at gå med ugen og nattene - andre der skal være alene hjemme her i ferien? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I'm ready!
Kommentér på:
I'm ready!

Annonce