{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Er min hund gravid? {{forumTopicSubject}}

Hej HG! Nu spørger jeg jer, fordi i plejer at vide meget. Da jeg ikke har hundegalleri, satser jeg på, at nogle af jer ved noget om dette emne alligevel..

Jeg har en Labrador/Schæfer tæve, som pludselig er begyndt at opføre sig mærkeligt. Hun bliver meget glad når vi kommer hjem fra skole, når hun har været alene, og om morgenen er hun begyndt at pive. Nærmest som om at hun kalder på nogle. Hendes patter er begyndt at hæve op, og hun har mistet en stor del af pelsen dernede. Samtidig er hun begyndt at skamme sig, og vil ikke ligge sig på ryggen, hvis vi vil se hendes mave. Hun er en hund der ikke bryder sig om at ligge i senge, men en dag har hun alligevel været i min mors seng, og rodet rundt som om at hun har villet bygge en rede?
Vi har ikke fået hende iparret, men hun er tit ude i haven uden opsyn. Hendes sidste løbetid var meget kort, og hun blødte næsten ikke, hvilket vi også undrede os over. Det kunne passe at hun skulle til at føde nu, eller i næste uge. Og hun er kun lige begyndt at opføre sig mærkeligt.. Kan hun være gravid? ^^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min hund gravid?
Kommentér på:
Er min hund gravid?

Annonce