{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

nuttet for at være velkommen på HG? {{forumTopicSubject}}

suk synes altså bare det er så fustrende at folk kun byder hesten velkommen hvis de synes de er søde! atlså nu har jeg fen snart seks heste oprettet og syntes klart jeg kunne mærke forskel på hvor hurtigt de kom ind i forhold til at de har smme billedenivau det var altid fjordhestene det tog langtid for smiley synes i det er rimeligt at man afviser en hest bare fordi man ikke synes den er pæn? nogen gange kan jeg bare en forstå at EX en stor flot oldenborger som har meget lidt tekst og kun få slørede billeder kan komme ind når en fjorhest som har 10 billeder og rimeligt teskt ikke kan synes i det er rimeligt og er i enige med mig? hvad en hest opfylde for jer ud over kravene for at den bliver budt velkommen? kom gerne med jeres mening smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nuttet for at være velkommen på HG?
  • #1   29. sep 2009
    Folk byder hesten velkommen hvis det er en de kan li - dvs. de er langt mindre tilbøgelige til at byde en fjordhest velkommen selvom den har mange billeder og fuld god beskrivelse hvis de godt kan lide DV'er - sjovt lille ting jeg har bemærket, at varmblodsheste og sportsponyer hurtigere kommer ind, ligemeget hvad :o)

• #2   29. sep 2009 Tror det er nogle her inde der godt kan li at være smagsdommer eller politi, vælg selv....

Men du må indrømme at der også er mange af profilerne der er meget mangelfulde, hvor man kan blive i tvivl om de overhovedet kender hesten, eller det bare er en tilfældig de har fundet...

• #3   29. sep 2009 Man byder en hest velkommen hvis den opfylder kravene til at komme ind på HG. HG er til for at vise sin guldklump frem og det burde ikke være et krav at hesten skal ligne en ol hest!

• #4   29. sep 2009 dorhe bau: ja det har du ret i men jeg ser tit hvis man har en fint oprettet hest at det bare tager længere tid eller den bliver afvist bare fordi det er en fjordhest smiley smiley

• #5   29. sep 2009 jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan hesten ser ud!

Men hvis det er 10 ens, eller næsten ens, billeder
    dårlig tekst
    der ikke er tilknytning

eller nogle af de andre ting der skal være opfyldt for at komme ind, er jeg også ligeglad med race og udseende

• #6   29. sep 2009 annabell: det er det jeg mener smiley

• #7   29. sep 2009 Jeg sys os der er meget forskel... :S
    Da jeg oprettede Sofus, kom han næsten ind med det samme, men da jeg oprettede oandora fik hun 8 afvisninger, og beskrivlelsen var/er så lang som dn er nu. og der var 10-15 billeder af hende, dem som os er der nu, men alligevel tog det lang tid før hun kom ind, og hvorfor afviser folk heste hvis profilen er i orden??

• #8   29. sep 2009 Maja? hvorfor dig?! nellie+filini i er mit alt! P

En lille tilståelse, jeg er faktisk ikke særlig vild med fjordheste, men det skal dog siges at jeg byder min del af dem velkommen når jeg er herinde, hvis de har gjort bare lidt ud af deres profil og der ikke står "kommer senere, gider ikke skrive det nu osv. ) men det gælder alle hestene på ventelisten, jeg gør ikke forskel på racerne....

Må så også indrømme at der er nogle dejlige fjoller herinde, men det er bare ikke hesten for mig, og smag og behag må godt være forskellige ikk smiley

• #9   29. sep 2009 dorthe: jo selfølgelig, men synes bare ikke man skal afvise fordi man ikke kan lide racen.....

• #10   29. sep 2009 Det mener jeg heller ikke, men jeg tror bare at der er nogle der gør det, istedetfor at se på om det er en der virkelig har noget med hesten at gøre, eller om det er en de engang har klappet på en ferie da de var tre år smiley

• #11   29. sep 2009 Jeg byder velkommen hvis profilen opfylder HG's krav...

• #12   29. sep 2009 byder også velkommen,næsten altid,men er det en hvor billederne er meget meget slørede,eller ingen /lidt tekst,plejer jeg at vende tilbage,for at give en chansce,for at komme ind,ellers afviser, jeg,men alle heste på hestegalleri,er alle så søde og flotte, jeg elsker jo heste:)

• #13   29. sep 2009 Der er jo også forskel på hvor mange folk der er inde og stemme smiley
    Nogle gange mange andre gange få, så tager det længere tid smiley
    Jeg byder alle hesteracer ind og for mig stemmer jeg ikke nogle ud bare fordi hesten måske ikke kunne vinde en skønheds konkurence smiley
    Jeg bedømmer ud af billeder (kvalitet og antal) + hvor meget tekst der er smiley

Kommentér på:
nuttet for at være velkommen på HG?

Annonce