{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Novelle? {{forumTopicSubject}}

er totalt tom for ideer, jeg startede med og skrive dette:
Så var det endelig nu, nu det hele skete, nu jeg fik lov. Jeg følte en spænding stige mig til hovedet, tusind sommerfugle der fjoller rundt i min mave, hvordan min vejrtrækning blev hurtigere, og mærke hvor kraftigt det lille hjerte egentlig kunne slå.
Jeg var klar. Jeg var født klar. Jeg havde ventet på disse få minutter hele mit liv, det var nu eller aldrig.
”Mathilde, Mathilde, er du vågn”. Jeg mærkede en blød hånd, stryge mit kraftige pjuskede hår. Jeg vågnede, helt chokeret over hvor jeg egentlig var henne. Jeg gned søvnen ud af øjnene, og så min mor ved siden af mig. Jeg kiggede mig lidt omkring og kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke var vågnet, der var mindst hundrede mennesker i stalden. Jeg strakte mig ud, og fik gåsehud over det knæk min ryg gav fra sig.
Jeg tog en dyb indånding af den friske stald lugt. Lugten af hest, den jeg elskede.
”Du faldt vist i søvn i går aftes” grinede min mor, med et skævt smil. ”Tja, det er ikke sådan når alt skal ordnes til i dag” smilede jeg tilbage.
Et skrabende heste ben, fangede min opmærksomhed. Lyden af hvordan en hestesko blev stødet mod jorden, en prustende hest og gnaskende rundt omkring, fra hestenes morgenfoder.
Jeg hoppede ned fra halmballen, som jeg havde sovet på. Jeg gabte engang og børstede det værste løse halm af mig.
Jeg kiggede mig lidt omkring, og så hvordan stressede forældre rendte rundt i stalden, mens deres børn øvede programmer. Så hvordan alle ponyer skulle være perfekte, ikke ét hår måtte sidde forkert.
Rystede på hovedet, og syntes det var overdreven, det er jo ikke bare en ting. Men en hest.

Men skal jeg fortsætte den ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Novelle?
Kommentér på:
Novelle?

Annonce