{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Spejlrefleks kamera :p HJÆLP: {{forumTopicSubject}}

Hej alle (:

Jeg er ved at finde det helt rigtige kamera jeg vil have (:
Jeg vil lige høre jer eksperter om hvilket kamera der er bedst til f.eks at atge billeder af heste i dressur og spring hvor der er god farve, kontrast og bevægelse på (:

Jeg har kigget på disse;¨

Canon 1000D (som jeg dog ikke er SÅÅ begejstret for)
Canon 500D (som jeg sjovt nok synes er bedre end 1000D - kan det passe?)
Sony Alpha dslr A700 (rigtig dyrt desværre)
Nikon d60 (super godt synes jeg)
Nikon d90 (er det bedre end d60?)

Er ret i tvivl , da jeg nærmere synes de gamle er bedre end de nye og sjovt nok er de også dyrere. Er canon 1000D ikke nyere end 500D? For 500D er dyrere end 1000D de steder jeg har kigget.

Håber på hurtigt svar.
//amatør fotografen der lige nu låner et Sony dslr 100 et eller andet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spejlrefleks kamera :p HJÆLP:
  • #2   22. sep 2009
    Kommer helt helt an på hvad du sværger til.
    1000D er nyere end 500D men det er billigere fordi at 1000D er en billig version der har alle de super fancy funktioner komprimeret ned til et 'superkamera'.

Har selv et Canon EOS 1000D. Man skal altid lære at indstille kameraet selv og rigtigt, kan ingen tage billeder ordentligt hvis ikke de kan indstille det samt man ikke kan nøjes med standard linsen.

• #3   22. sep 2009 Bare så du er klar over det, er de alle gode.. men de nikon du kigger på er langt forand de canons...

men HUSK NU at det er objektivet der gør billederne gode ikke kameraet i sig selv!!

• #5   23. sep 2009 Jeg har også et Canon EOS 1000D. Det er jeg rigtig glad for. Det er billigt, men har stadig mange funktioner, som de dyere kameraer har.
    Alt kommer dog an på hvilket objektiv du har. Du kan sagtens købe et dyrt kamera, men hvis du ikke har et godt objektiv, så dur det ikke.

Kommentér på:
Spejlrefleks kamera :p HJÆLP:

Annonce