232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Køb af bærbar computer Køb af bærbar computer

Hej jeg står og skal købe bærbar for første gang her til d. 1. Jeg er dog lidt på bar bund da jeg slet ikke er inde i hverken det ene eller det andet så vil prøve lykken herinde. Måske kan du rådgive mig eller kender en der kan? På forhånd tak.

Jeg vil have en almindelig skærmstørrelse eller større. Der skal være god hukommelse på da jeg kræver den skal kunne tage en del billeder og eventuelt noget sims computerspil m.v. Så skal den også bruges til arbejde med hjemmeside.

Ud fra det, er der mon så noget der kan anbefales?
Jeg ønsker ikke at prisen overstiger de 4-4500 kr, men i hvert fald skal prisen holdes under 5000 kr.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bærbar computer
  • #2   21. sep 2009 Det nemmeste vil næsten være, at tage ind i en computer shop - og få personalet til at rådgive dig - det er de som regel uddannet til smiley

Jeg har lige skullet anskaffe mig ny computer - efter min HP måtte kasseres. Der har været en hel masse i vejen med den, og vil aldrig købe en HP igen!!

Har købt denne: (link fjernet)
    Og er ind til videre rigtig glad for den! Den kører rigtig godt, og kan godt lide størrelsen. Harddisken er ikke vildt stor - men jeg har også en stor ekstern harddisk som jeg bruger til mine billeder, musik o.lign. Den har godt med ram til det jeg skal bruge den til (billedbehandling, musik, dvd, skolearbejde, internet og nogle spil - og gerne flere ting på en gang!) - og den har god grafik. Og så er den ikke alt for dyr smiley

• #3   21. sep 2009 Tak skal i have smiley

• #4   21. sep 2009 jeg har en dell, det positive ved den er at der er sådan en service på så der kommer en tekniker ud når der er noget galt.....så undgår man at den skal sendes ind til reperation ligesom man skal ved amnge andre smiley

Desuden køre telia med sådan et tilbud at man kan få en på afbetaling uden renter, og det er jo smart hvis man fx er studerende og ikke lige har 5000 på hånden på en gang.

• #5   21. sep 2009 Ellers prøv og kig her: http://www.taenk.dk/test/baerbar/ - klik evt. på "Hvilken bærbar har du behov for" - der står ret mange gode råd smiley

• #6   21. sep 2009 Hvis du selv finder en model - så kan du altid kigge på forskellige test-sider - evt denne: http://www.tweak.dk/reviewlist/baerbar/23/date/desc/1/1 - og se hvordan den klarer sig i testen.

Kommentér på:
Køb af bærbar computer

Annonce