Køb af bærbar computer Køb af bærbar computer
Hej jeg står og skal købe bærbar for første gang her til d. 1. Jeg er dog lidt på bar bund da jeg slet ikke er inde i hverken det ene eller det andet så vil prøve lykken herinde. Måske kan du rådgive mig eller kender en der kan? På forhånd tak.
Jeg vil have en almindelig skærmstørrelse eller større. Der skal være god hukommelse på da jeg kræver den skal kunne tage en del billeder og eventuelt noget sims computerspil m.v. Så skal den også bruges til arbejde med hjemmeside.
Ud fra det, er der mon så noget der kan anbefales?
Jeg ønsker ikke at prisen overstiger de 4-4500 kr, men i hvert fald skal prisen holdes under 5000 kr.
okt 2004
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 2 Emner: 225 Svar: 2.447
Jeg har lige skullet anskaffe mig ny computer - efter min HP måtte kasseres. Der har været en hel masse i vejen med den, og vil aldrig købe en HP igen!!
Har købt denne: (link fjernet)
Og er ind til videre rigtig glad for den! Den kører rigtig godt, og kan godt lide størrelsen. Harddisken er ikke vildt stor - men jeg har også en stor ekstern harddisk som jeg bruger til mine billeder, musik o.lign. Den har godt med ram til det jeg skal bruge den til (billedbehandling, musik, dvd, skolearbejde, internet og nogle spil - og gerne flere ting på en gang!) - og den har god grafik. Og så er den ikke alt for dyr
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.577
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Desuden køre telia med sådan et tilbud at man kan få en på afbetaling uden renter, og det er jo smart hvis man fx er studerende og ikke lige har 5000 på hånden på en gang.
okt 2004
okt 2004
Køb af bærbar computer