{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

SÅ STOLT!! (rygning) {{forumTopicSubject}}

Ja idag håber jeg at jeg slukkede min sidste smøg. Var begyndt at få vejrtrækningsproblemer efter hver smøg og somme tider ondt i brystet.
Idag efter jeg havde slukket min smøg ude ved hestene begyndte det igen at gøre enormt ondt i brystet og jeg blev rigtig bange for mit helbred. Så på vej hjem kom der en tanke gennem mit hoved som jeg bare måtte fuldføre! Og det var at kvitte smøgerne. Var bare så fast i min beslutning, har aldrig været så sikker før.
Så da jeg kom hjem sagde jeg "Ole! (min mors mand) Vil du ikke være sød at ligge mine smøger helt op på den øverste hylde der, så jeg ikke kan nå dem?"
Og det gjorde han, så nu har jeg bogstavelig talt lagt smøgerne på hylden, og så er jeg ved at lave tunmousse og karamelthe og har fundet alt muligt andet guf frem som jeg kan sidde og spise hvis trangen melder sig igen.
Ihh hvor er jeg bare stolt af mig selv, synes det er det mest fornuftige valg jeg nogensinde har taget.
Måtte bare dele det med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ STOLT!! (rygning)
  • #1   16. sep 2009 Tak skal i have :O)
    Jeg trænger til at tage på og har et enortm hurtigt stofskifte så bliver nok aldrig overvægtig. Alle fra min fars familie, som også er ham jeg har taget mest efter, er sådan nogle små tynde stankelben smiley Men ellers tak for tippet smiley

• #2   16. sep 2009 L'F: Min mor ryger samme mærke som mig, så tænkte jeg ville forære hende dem istedet for at smide dem væk. Det var trods alt tre pakker det drejede sig om smiley Hehe men ellers har du helt ret i at de bare skulle kyles ud!

• #4   16. sep 2009 Held og lykke, jeg tror på dig!!
    Min mor stoppede efter 30 års rygning, hun har været røgfri i over 1 år nu - nøj hvor er jeg bare stolt af hende

Og hun siger at man betydeligt kan mærke helbreds forbedringer, hun rømmer sig aldrig mere som hun før i tiden gjorde næsten hele tiden og hun har fået renere vejrtrækning. Hun har dog taget et par kilo på, men 5 kg vs. rygelunger, vinder de 5 kilo helt sikkert over rygelungerne

• #5   16. sep 2009 godt gjort (; held og lykke med det.

• #6   16. sep 2009 Allimac: Tusind tak skal du have! :O)
    Flot at din mor stoppede! Bare det var min mor, hun har højst holdt den i et havlt år.
    Men glæder mig også til at mærke helbredsforbedringer og få pusten tilbage! :O)
    Og helt klart 5 kg ekstra end sorte ulækre lunger!!

• #7   16. sep 2009 Tak alle sammen! smiley

• #8   16. sep 2009 Held og lykke:D Mie forældre stoppede igår smiley Håber også de kan holde det! smiley

• #9   16. sep 2009 Mine* (Rettelse)

• #10   16. sep 2009 Ingen kan tage mine drømme fra mig: Tak og held og lykke til dine forældre også :O)

• #11   16. sep 2009 Super flot tanke, og håber at du holder. Der er kun en til at hjælpe og det er dig selv. Vist du´har karakteren og viljen, så er du bare sej, og har en fed vilje. ( Nu lyder jeg som ikke ryger ) Men desværre er jeg ryger og har ikke karakter som dig, til at sige fra, har prøvet. Jeg ønsker dig alt held og lykke. FLOT... Øhh lige en x ting, lad dine smøger ligge på hylden så du ved du har nogen, for har man ingen bliver man hurtigt desperat, trænger du til en, så åben skabet / kik på hylden hvor de ligger, så dæmpes roen altså lidt. Ikke giv/ smid dem ud.. Man er mere rolig når man ved at der er smøger i huset.

• #12   16. sep 2009 godt jeg holder det på afstand, men sys det er virkelig fedt at du stopper, håber det holder for dig, og dit helbred bliver bedre af det...

og gid min lillebror var ligeså vilje stærk som dig, han har fået så mange gange at vide at han skulle stoppe, og så holdt det en uge, så du skal bare holde der over, ej self. skal du helt stoppe..

• #14   16. sep 2009 Taz: Min guide (skytsengel (véd du ved hvad jeg taler om;)) vil helt sikkert hjælpe mig, det var ham der hjalp mig med at være stærk og sige nok er nok :O)

Helle: Jeg tror du har helt ret. nogle gange når jeg har siddet og haft lyst til en smøg, og så alligevel ikke fordi jeg godt vidste at det ville føre til åndenød og smerter, så har jeg kigget på min smøgpakke og bare tænkt at de måtte vente for det var simpelthen for ulækkert til at jeg kunne tage en lige dér. Jeg tror det hjælper mig at kigge på pakken og få alle de dårlige minder frem, så jeg ikke får lyst til det igen :O)

Dig med det mærkelige navn smiley : Håber for din lillebror at han stopper og tusind tak :O)

Anja: Det er nemlig en rigtig god idé, må ud og anskaffe mig et eller andet jeg kan sidde og nulre mellem fingrene

Kommentér på:
SÅ STOLT!! (rygning)

Annonce