SÅ STOLT!! (rygning) {{forumTopicSubject}}
Ja idag håber jeg at jeg slukkede min sidste smøg. Var begyndt at få vejrtrækningsproblemer efter hver smøg og somme tider ondt i brystet.
Idag efter jeg havde slukket min smøg ude ved hestene begyndte det igen at gøre enormt ondt i brystet og jeg blev rigtig bange for mit helbred. Så på vej hjem kom der en tanke gennem mit hoved som jeg bare måtte fuldføre! Og det var at kvitte smøgerne. Var bare så fast i min beslutning, har aldrig været så sikker før.
Så da jeg kom hjem sagde jeg "Ole! (min mors mand) Vil du ikke være sød at ligge mine smøger helt op på den øverste hylde der, så jeg ikke kan nå dem?"
Og det gjorde han, så nu har jeg bogstavelig talt lagt smøgerne på hylden, og så er jeg ved at lave tunmousse og karamelthe og har fundet alt muligt andet guf frem som jeg kan sidde og spise hvis trangen melder sig igen.
Ihh hvor er jeg bare stolt af mig selv, synes det er det mest fornuftige valg jeg nogensinde har taget.
Måtte bare dele det med jer
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Jeg trænger til at tage på og har et enortm hurtigt stofskifte så bliver nok aldrig overvægtig. Alle fra min fars familie, som også er ham jeg har taget mest efter, er sådan nogle små tynde stankelben
aug 2008
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Min mor stoppede efter 30 års rygning, hun har været røgfri i over 1 år nu - nøj hvor er jeg bare stolt af hende
Og hun siger at man betydeligt kan mærke helbreds forbedringer, hun rømmer sig aldrig mere som hun før i tiden gjorde næsten hele tiden og hun har fået renere vejrtrækning. Hun har dog taget et par kilo på, men 5 kg vs. rygelunger, vinder de 5 kilo helt sikkert over rygelungerne
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 102
aug 2008
Flot at din mor stoppede! Bare det var min mor, hun har højst holdt den i et havlt år.
Men glæder mig også til at mærke helbredsforbedringer og få pusten tilbage! :O)
Og helt klart 5 kg ekstra end sorte ulækre lunger!!
aug 2008
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 450
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 450
aug 2008
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 12 Emner: 38 Svar: 972
aug 2005
Følger: 88 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 154 Svar: 1.300
og gid min lillebror var ligeså vilje stærk som dig, han har fået så mange gange at vide at han skulle stoppe, og så holdt det en uge, så du skal bare holde der over, ej self. skal du helt stoppe..
aug 2008
Helle: Jeg tror du har helt ret. nogle gange når jeg har siddet og haft lyst til en smøg, og så alligevel ikke fordi jeg godt vidste at det ville føre til åndenød og smerter, så har jeg kigget på min smøgpakke og bare tænkt at de måtte vente for det var simpelthen for ulækkert til at jeg kunne tage en lige dér. Jeg tror det hjælper mig at kigge på pakken og få alle de dårlige minder frem, så jeg ikke får lyst til det igen :O)
Dig med det mærkelige navn
Anja: Det er nemlig en rigtig god idé, må ud og anskaffe mig et eller andet jeg kan sidde og nulre mellem fingrene
SÅ STOLT!! (rygning)