24. sep 2007 Følger: 64 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 1.448
sent vredesindlæg - at lukke damp ud! {{forumTopicSubject}}
ja, et lille vredesindlæg herfra, kære HG'ere, for jeg trænger simpelthen til at lukke damp ud, ovenpå at jeg gang på gang får fordomme der omhandler min hest smidt lige i hovedet -.-
jeg har lige indskrevet dette i Røde's profil:
"jeg er ærligt talt pisse træt af fordomme omkring Come Back II og hans afkom!!! helt ærligt - har i nogensinde set hingsten i levende live, og betragtet den i flere hverdagssituationer? aj, det tror jeg vist ikke lige - og så er der heller ingen grund til at stå og fortælle at Come Back II afkom er sindssyge i knolden, og umulige at styre, lige op i facet på mig bare fordi Røde er efter Come Back II.
- jeg er sgu rigtig glad for min hest - uanset hvem dens far er, og tro det eller ej; det er sjovt nok ikke hans stamtavle jeg har købt ham på!
grr; jeg trængte bare lige til at lukke lidt damp ud på min og min hests vegne.."
nå, er der nogle af jer der også lige har brug for at lukke damp ud over en fordom (:?
- Okkels.
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 1.448
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 79 Heste: 13 Emner: 24 Svar: 1.479
Altså hvis det var, ville jeg bare sige, de fleste jeg har set er rimelig tændte, men jeg har edderhukme også oplevet dem der kan gå handicap hest.
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 875
jul 2008
Følger: 106 Følgere: 100 Heste: 8 Emner: 424 Svar: 3.539
sep 2007
TAK - endelig én der forstår, udover min mor (:
ja, han kan da være tændt sommetider, og nogle gange ryger hjernen da også en tur (hest som ejer d;), men det vender da tilbage, og jeg kan ikke se hvorfor folk åbenbart mener at Come Back II afkom bare generelt er sindssyge -.-
sep 2007
var det til mig, du skrev det o;?
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Og jeg har godt nok sjældent mødt sindsyge heste. Tilgengæld har jeg mødt mange uduelige ejere, som driver deres heste til vanvid, hvorefter hesten bliver stemplet som sindsyg! Og din hest ser jo absolut styrbar ud
nov 2006
Følger: 207 Følgere: 241 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.350
nogle hingste giver for det meste gode springevner, nogle godedressurevner, nogle giver et roligt sind, og nogle giver måske ofte et lidt vildere sind. og sådan er det jo,
sep 2007
tusind tak (: jeg er også stolt at ham. og jeg synes også bestemt han er styrbar!
Annemette;
det er jo heller ikke fordi jeg er ved at rive hårene ud af hovedet på mig selv, det irriterer mig bare. hvorfor har folk fordomme om sådanne ting når de aldrig selv har haft sådan en hest, men kender min og ved at den bestemt ikke er sindssyg!?
¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨
årh ja, fordomme om travheste; det er der desværre rigtig mange der har. dem forstår jeg heller ikke.. jeg kan intet problem se i at bruge travheste som rideheste; de kan være enormt skønne at ride på, og de fleste har også et skønt gemyt.
sent vredesindlæg - at lukke damp ud!