Heste - historie ? ! ! ! ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG' mennesker
Er begyndt at skrive en heste - historie men ved ikke helt om jeg skal fortsætte med den eller bare slette den, så her kommer den. Jeg kan lige sige at den kommer til at handle om to vildt forskellige piger som faktisk bor i det forkerte hus, altså så cathrin (rig) faktisk skulle bo der hvor Charlotte (mindre rig) bor, også skulle Charlotte bo der hvor Cathrin bor og så sker der alt muligt hihi
(undskyld hvis der er stavefejl)
Her kommer den :
Skæbnens valg
Manen piskede mod halsen. Benene bevægede sig kraftfuldt hen over jorden. Halen var højt hævet. Øjnene var mørke og mystiske.
Pelsen skinnede fra solens stråler.
KAPITEL 1
”vi ses.” Sagde hun til hesten inden hun gik ud af den lune stald. Hun nynnede lavt mens hun satte sig op på den hvide cykel, hun vinkede farvel til sin veninde som lige havde sat sig ind i bilen. Hun cyklede så ned af grusvejen og kiggede samtidig på unghestene som gik ude på folden, hun tænkte på at hun hellere måtte fortælle forældrene om hendes valg.
Men lige nu ville hun ikke tænke på heste, de var jo bare et dyr ligesom hunde og katte. Hun tænkte i stedet på prøven som de skulle have i morgen, hun fik altid top karakter så hvorfor var hun nervøs.
Hun nåede ikke at tænke mere for i det samme cyklede hun ind af porten som førte op til hendes villa hus.
Hun elskede hendes hus, hun havde sit ejet badeværelse og et kæmpe værelse. Hun smilte og hoppede af cyklen og gav den til deres hushjælp, hun gik så op af den lille fine trappe og indenfor. ”hr. og fru. Welsh er i teateret og kommer først hjem sent” sagde hushjælpen Susanne og Cathrin nikkede bare og gik op af trappen og ind på sit værelse. Hun sukkede irriteret og smed sig på sengen, hun tog det billede som hun havde stående på sit natbord, det var hendes mor og far som stod og smilte til kammeret og den lille pige med rottehalerne var hende selv. Hun sukkede og strøg fingeren hen over billedet, hun smed det så hårdt ned på det hvide gulv. I det samme det lande på gulvet knuste glasset men det skete noget mærkeligt, for der røg et lille billede ud.
KAPITEL 2
”kom så” sagde Charlotte og trak lidt i træktorvet, den sorte hoppe blev stædigt stående. Hun tog så en gulerod op af lommen, hoppen prustede ivrigt og Charlotte smilte glad og fik trukket hoppen hen til folden, hun gav den guleroden og hoppen spiste den hurtigt inden hun satte i galop ud på græsfolden.
Hun smilte kort og vendte om og gik tilbage til stalden, hun hang træktorvet på en knage og lagde to godbidder i hoppens krybbe.
Hun gik så udenfor i den friske vind, hen over gårdspladsen og hen til stuehuset. Hun kunne se at moren var i gang med et eller andet i køkkenet.
Charlotte så ligeså glad ud som hendes hoppe havde gjort da hun så guleroden. Hun løb resten af vejen, men huskede dog at stille de slidte sko ude for døren. ”Hej mor, her dufter altså skønt” sagde hun og løb ind i køkkenet, moren stod og var i gang med at tage en plade boller ud af ovnen. Charlottes øjne strålede som julelys ”Det er jo din fødselsdag så skal der vel være boller til.” Grinte moren og tog to plader mere ud af ovnen med boller på. ”skift nu lige tøj” Sagde hun da hun så Charlottes beskidte ridebukser og gamle T-shirt, Charlotte smilte og gik ud af det duftende køkken og ind på sit lille værelse.
(hvert andet kapitel handler om cathrin og charlotte ..)
Hilsen Catharina madsen
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Hvad er det for et lille billed, der nu ligger på Cathrins værelsegulv, og hvordan bliver Charlottes fødselsdag.
Det er lige før jeg truer med at hvis du sletter den, så bliver jeg hysterisk. Hehe. Spøg!!! - Jeg ville da vildt gerne læse hele i historien, hvis du får den skrevet.
feb 2009
Følger: 24 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 141 Svar: 724
Begyndte at skrive historier da jeg gik i 2. klasse såå..
Men tror skam jeg vil fortsætte med den hvis i syn's den er god
Heste - historie ? ! ! ! !