Griner af overvægtige?? Griner af overvægtige??
Jeg har, gennem hele mit liv faktisk, lagt mærke til at folk godt kan lide at fyre en kommentar af, eller grine, når de ser svært overvægtige mennesker som dyrker motion.
Forstår simpelthen ikke hvorfor nogle mennesker synes det er sjovt at gøre grin med dem, det er sgu da sindssygt flot at nogle faktisk tager sig sammen og får tabt nogle af kilo'ene.
Det kan godt være det måske ser sjovt ud når dellerne flyver lidt op og ned eller de bliver helt røde i hovederne, men de gør sgu da noget ved det!
Samtidig kigger man skævt på overvægtige mennesker som sidder og spiser på mc donalds, men når så de gør det modsatte griner man også??
Ved mange kommer til at grine lidt af ren "refleks", men tænk lige over det en ekstra gang næste gang I ser det, for man kan da kun stikke tomlen i vejret når de svært overvægtige dyrker motion..
Ja bliver bare så gal når jeg ser og hører nogle lave grin med det, så det så sent som i eftermiddags, og den stakkels dame som var ude og cykle stod af sin cykel for at trække væk, fordi hun blev pinlig over sig selv
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.675
måske tænker jeg os sådan lidt selv, EJ OKAY! hvis jeg ser en lettere overvægtig på mcd eller sådan et sted ..
men synes da at det er MEGA FEDT at folk tager i fx, fittnes for at tabe det ekstra .. selvom jeg aldrig er sådanne steder..men også bare folk som cykler eller går i naturen, det er godt :D! det kan jeg lide at se
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
Nej jeg kan ikke lade være med at grine til tider over manden nede i fitness der nok vejer 150 - 200kg og sveder udover det hele på hans grå næsten gennemsigtige tanktop.
Jeg kan grine fordi jeg ikke forstår hvorfor de har trukket den så langt og ikke har undret sig over vejrtrækningsproblemerne og muskelbelastningerne noget før.
En let overvægtig nej det griner jeg ikke af, men når det når op på det niveau jeg beskriver, så undres jeg..
Den meget grumme sandhed som er ilde hørt i DK - der må man nemlig ikke se ned på de svage..
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.525
Men overvægtige jeg fx. ser på Mcd, har jeg INTET til overs for, for de er selv skyld i deres problemer.
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.108
Men har dog nogle venner, som godt kan finde på at råbe "hvor brænde det" hvis der kommer en flok joggere, eller "i er kørt forkert det er i Frankrig det foregør" hvis en masse motions cykelister kom cyklende, men aldrig direkte af overvægtige.. og mange af motionisterne der støder på de kommentarer kommer også selv til at grine af det selv
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.525
Selvfølgelig hvis de ikke KAN dyrke motion så kan det være svært, men så burde de nok holde sig fra Mcd
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Det er skide synd og endnu mere synd er når de er overvægtige pga fx sukkersyge. Hvis man ikke er god til at se gennem fingrene med sådan noget som overvægtig så kan man da umuligt leve et lykkeligt liv, og de som griner af sådan nogle mennesker tænker slet ikke over at de måske er med til at ødelæge et andet menneskes hverdag og i sidste ende, liv..
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 8 Emner: 58 Svar: 1.137
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 8 Emner: 58 Svar: 1.137
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.534
Jeg har stort set altid været det, og har ofte forsøgt at tabe mig - nogle gange med held, men hurtigt taget på igen.. Andre gange helt uden virkning.. Det har været utroligt frustrerende! Jeg har kunnet lade være at spise andet end frugt osv. i ugevis, uden virkning.. For et års tid siden, fandt vi så ud af, at jeg har for lavt stofskifte - så jo mindre jeg spiste, jo mere gik mit stofskifte bare i stå -.-
Hvor nemt mon det så er at tabe sig ? hmm ..
Nu er jeg så medicineret, men det er først nu, 1 år efter vi opdagede det, at jeg er nogenlunde stabil på medicinen ..
Så nu skal det da have en ny chance! (: Jeg startede faktisk på kur i morges ..
Mit problem har også været, at jeg har utrolig svært ved det meste motion grundet fysiske skavanker, som jeg har pådraget mig under styrt, afsmidning af heste, styrt på cykel osv!
MEN : jeg kan så heller ikke KLARE at spise på mcD, købe slik eller lignende.. Fordi jeg kan bare mærke at folk tænker, at man nok hellere skulle løbe en tur i stedet xD
Kig evt. min profil, så kan i se hvordan jeg ser ud - og overvej, at når JEG har det sådan, gad vide hvordan de ekstremt overvægtige så har det ? (:
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.640
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 62
Ditte
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 76
jun 2007
Følger: 91 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 882
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 62
aug 2008