498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Griner af overvægtige?? Griner af overvægtige??

Jeg har, gennem hele mit liv faktisk, lagt mærke til at folk godt kan lide at fyre en kommentar af, eller grine, når de ser svært overvægtige mennesker som dyrker motion.
Forstår simpelthen ikke hvorfor nogle mennesker synes det er sjovt at gøre grin med dem, det er sgu da sindssygt flot at nogle faktisk tager sig sammen og får tabt nogle af kilo'ene.
Det kan godt være det måske ser sjovt ud når dellerne flyver lidt op og ned eller de bliver helt røde i hovederne, men de gør sgu da noget ved det!
Samtidig kigger man skævt på overvægtige mennesker som sidder og spiser på mc donalds, men når så de gør det modsatte griner man også??

Ved mange kommer til at grine lidt af ren "refleks", men tænk lige over det en ekstra gang næste gang I ser det, for man kan da kun stikke tomlen i vejret når de svært overvægtige dyrker motion..

Ja bliver bare så gal når jeg ser og hører nogle lave grin med det, så det så sent som i eftermiddags, og den stakkels dame som var ude og cykle stod af sin cykel for at trække væk, fordi hun blev pinlig over sig selv smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griner af overvægtige??
  • #1   25. aug 2009 Forstår dig fuldt ud ..
    måske tænker jeg os sådan lidt selv, EJ OKAY! hvis jeg ser en lettere overvægtig på mcd eller sådan et sted ..
    men synes da at det er MEGA FEDT at folk tager i fx, fittnes for at tabe det ekstra .. selvom jeg aldrig er sådanne steder..men også bare folk som cykler eller går i naturen, det er godt :D! det kan jeg lide at se smiley

• #2   25. aug 2009
    Nej jeg kan ikke lade være med at grine til tider over manden nede i fitness der nok vejer 150 - 200kg og sveder udover det hele på hans grå næsten gennemsigtige tanktop.
    Jeg kan grine fordi jeg ikke forstår hvorfor de har trukket den så langt og ikke har undret sig over vejrtrækningsproblemerne og muskelbelastningerne noget før.

En let overvægtig nej det griner jeg ikke af, men når det når op på det niveau jeg beskriver, så undres jeg..

Den meget grumme sandhed som er ilde hørt i DK - der må man nemlig ikke se ned på de svage..

• #3   25. aug 2009 Jeg griner ikke af overvægtige, og det gør mange af mine venner heller ikke. Hvis jeg går sammen med nogen der gør, skal de nok få afvide hvor forkert jeg syntes det er .

Men overvægtige jeg fx. ser på Mcd, har jeg INTET til overs for, for de er selv skyld i deres problemer.

• #4   25. aug 2009 hmm må ærligt indrømme at jeg aldrig har oplevet nogen eller mig selv grine af overvægtige der dyrker motion.
    Men har dog nogle venner, som godt kan finde på at råbe "hvor brænde det" hvis der kommer en flok joggere, eller "i er kørt forkert det er i Frankrig det foregør" hvis en masse motions cykelister kom cyklende, men aldrig direkte af overvægtige.. og mange af motionisterne der støder på de kommentarer kommer også selv til at grine af det selv

• #5   25. aug 2009 Selvfølgelig kan det være sygdom ja, men de fleste spiseforstyrrelser kan altså kurreres,
    Selvfølgelig hvis de ikke KAN dyrke motion så kan det være svært, men så burde de nok holde sig fra Mcd smiley

• #6   25. aug 2009 Jeg har tit oplevet at mine venner har grint hvis der er kommet en svært overvægtig dame eller mand cyklende eller løbende.
    Det er skide synd og endnu mere synd er når de er overvægtige pga fx sukkersyge. Hvis man ikke er god til at se gennem fingrene med sådan noget som overvægtig så kan man da umuligt leve et lykkeligt liv, og de som griner af sådan nogle mennesker tænker slet ikke over at de måske er med til at ødelæge et andet menneskes hverdag og i sidste ende, liv..

• #7   25. aug 2009 Griner ikke? Min moster og kusine var svært overvægtige men har nu tabt sig 60 kg. det var en hård kamp men de ser fantastiske ud nu:D

• #8   25. aug 2009 Elmo: Det var godt nok flot klaret :O)

• #9   25. aug 2009 Ja:D de har tabt over mig:O

• #10   25. aug 2009 Jeg er overvægtig - ikke sådan "ekstremt", men lidt er mere end nok!

Jeg har stort set altid været det, og har ofte forsøgt at tabe mig - nogle gange med held, men hurtigt taget på igen.. Andre gange helt uden virkning.. Det har været utroligt frustrerende! Jeg har kunnet lade være at spise andet end frugt osv. i ugevis, uden virkning.. For et års tid siden, fandt vi så ud af, at jeg har for lavt stofskifte - så jo mindre jeg spiste, jo mere gik mit stofskifte bare i stå -.-
    Hvor nemt mon det så er at tabe sig ? hmm ..
    Nu er jeg så medicineret, men det er først nu, 1 år efter vi opdagede det, at jeg er nogenlunde stabil på medicinen ..

Så nu skal det da have en ny chance! (: Jeg startede faktisk på kur i morges ..
    Mit problem har også været, at jeg har utrolig svært ved det meste motion grundet fysiske skavanker, som jeg har pådraget mig under styrt, afsmidning af heste, styrt på cykel osv!

MEN : jeg kan så heller ikke KLARE at spise på mcD, købe slik eller lignende.. Fordi jeg kan bare mærke at folk tænker, at man nok hellere skulle løbe en tur i stedet xD

Kig evt. min profil, så kan i se hvordan jeg ser ud - og overvej, at når JEG har det sådan, gad vide hvordan de ekstremt overvægtige så har det ? (:

• #11   25. aug 2009 Jeg er selv overvægtig (men er på diæt, så er 12 kilo lettere) og det kunne slet, slet ikke falde mig ind at grine af andre. Selvfølgelig kan en særdeles overvægtig person undre mig - Hvordan man bare har kunne lade stå til så længe? Og ofte, så er det også medlidenhed, for jeg kender den psykiske belastning. Men overvægtige på MCD har jeg intet tilovers for, ej heller dem med en kæmpe is i hånden. Men overvægtige i fitnesscenter - Dem har jeg kun ros til overs for. For jeg gider kun at ride - så jeg ændrer bare min kost og tager hatten af for "fitnessfolk"

• #12   26. aug 2009 sidder her og undre mig .............. er der ingen her der et øjeblik overvejer at nogle overvægtige faktisk har det ganske udemærket med deres vægt ??? jeg er selv overvægtig og meget enda ... nej jeg har det ikke godt med det og har problemer med mine knæ af det .... men INGEN skal ha ondt af mig eller grine af mig .... og nu sidder i og siger hvorfor er det kommet så vidt tjaaaaa det er jo en spiseforstyrrelse af en slags men folk har bare mere ondt i røven af os der vejer for meget ....... jeg spiser ikke slik ret tit og jeg gider ikke sukker ting og det ligger til min familie ....sgu trist at mennesker er så forbandet overfladiske at de griner af andre mennesker ... de mennesker der griner af andre skulle istedet kigge på dem selv og se om de selv er så perfekte .... peger du finger af andre så er der altid 4 fingere der peger på dig selv ....
    Ditte

• #13   26. aug 2009 team lando : BRAVO ku ikke ha sagt det bedre selv!

• #14   26. aug 2009 Team Lando .: Godt svar

• #15   26. aug 2009 Kan også indskyde, at tror i det hjælper de overvægtige at folk griner af dem? Nej tværtimod, overvægtige eller de fleste ligger nemlig mærke til sådan noget, men lader som de ikke ser det og det er ikke ligefrem motiverende. Man behøver heller ikke gøre opmærksom på at de er tykke, de ved de udemærket selv.

• #16   26. aug 2009 Team Lando: Præcis det jeg prøvede at komme frem til, folk tænker ikke over at de ødelægger andres hverdag ved at håne dem..

Kommentér på:
Griner af overvægtige??

Annonce