{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Ih argh, mennesker over alt! {{forumTopicSubject}}

Puuuuha, har her den sidste uge efter jeg er begyndt på gymnasiet d. 11 August blevet virkelig irriteret når jeg kommer hjem og har intet mindre end en meget kort lunte og er viiiildt pirrelig.

Andre der har oplevet det samme?

Jeg ved på forhånd at jeg ikke kan holde nogen mennesker ud i mere end 2 dage i træk så begynder jeg at blive små sur på dem ( eks på lejrskole ). Men troede ikke det her ville på virke mig fordi det jo ikke er i træk, kommer hjem og har pause men nope.
Når jeg kommer hjem så går jeg direkte op på værelset og vil helst være alene.

Har i andre oplevet noget ligende - gik det over?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih argh, mennesker over alt!
  • #2   25. aug 2009 Kender det SÅ godt! Men det er bare enperiode du skal over. Du vil sikkert få det sådan der maaange gange. Men pas på at du ikke lukker dig for meget inde!

• #3   25. aug 2009

Har været ovre ved hesten 3 dage i træk men det giver ikke rigtigt noget, men det er nok fordi jeg har haft min søster med - hun er til at få stress over xD.
    Har overhovedet heller ikke overskud til lektier og har sådanset ikke lavet vildt meget, har ikke læst det vi skulle - ikke fordi det har betydet meget i timerne, skriftligt har vi ikke rigtigt noget for så det har jeg sprunget let og elegant over.

• #4   25. aug 2009 Jep sådan er det, når man blir stresset du skal nok komme over det, men vigtigt at være obs på det, så man ikke er uretfærdig overfor familien og vennerne.

Kommentér på:
Ih argh, mennesker over alt!

Annonce