{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

FLASKE KILLINGER {{forumTopicSubject}}

HJÆÆÆÆLP !!
Katten kunne ikke selv føde og fik kejsersnit .. Vi giver nu killingerne flaske hver anden time.. Men hva skal man mere, man skal vel vaske dem lidt bagi, nulre dem på maven så de kan komme af med alt det mad de får, men hvordan, hvornår og hvor !?

Håber nogle heste mennesker derude ved noget !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FLASKE KILLINGER
  • #1   10. aug 2009 ring til dr dyr og få helt præcise anvisninger. kan "mor" slet ikke vaske dembagtil eller noget??

• #2   10. aug 2009 Du skal nærmest gnide en finger (lyder pervest :s ) mellem deres bagben, da moren som regel slikker dem der, for at fremkalde refleksere til at eskremere.
    Det skal gøres efter hver gang de er blevet foderet.
    Det er i hvert fald de rutine der bliver gjort på det internat jeg har været i praktik ved.

• #3   10. aug 2009 Stald : Vi skal op med morén i morgen, så der ville vi hører, men tænkte her måske var nogle kloge mennesker ..
    NEj morén er MEGET medtaget efter nakosen, så jeg vil personligt mene hun enten ikk har kunne tåle den, eller ikke har fået opvågningssprøjten !! !? Men vi må se i morgen ..

• #5   10. aug 2009 Mange tak for jeres svar, ja vi har fodret dem to gange nu, uden og nulre, men nu får de noegt fred .. Og til næste fodring nusser vi dem..
    Så lige hun er begyndt og vaske sig, så det er måske et godt tegn ..

• #6   10. aug 2009 Det kan også være fordi hun var stresset da hun fik kejersnittet at hun var medtaget af det, eller døjer med stinget bagefter..

Jeg ved godt det ikke er det sammen, men jeg fik akut kejsersnit med min datter og jeg tog flere uger om at komme over kejsersnittet fordi jeg bøvlede med såret og smerterne efter det..

Især efterveerne der trak i såret gjorde hammernas..

Men held og lykke med den lille, og husk at nulre, det er meget vigtigt

• #8   10. aug 2009 Når en kat har fået kejsersnit tager det meget lang tid før den er ved sig selv igen. Og nogen gange vil de ikke tage killigerne til sig da de ikke har været i fødsel. Har selv prøvet det 2 gange dog ville mine katte tage deres killinger til sig da de vågnede op men det tog dem omkring 24 timer at komme sig over bedøvelsen. Så giv hende lidt tid og lig killigerne med til hende så de venner sig til hinanden.
    P.s min mor er dyrlæge og det var det vi gjorde med vores katte... : D Høber det kan hjælpe

• #9   10. aug 2009 prøv at kontakte dem der har startet hittekilling de kan hjælpe dig med at give de små den bedste start deres side hedder

http://hittekilling.dk

Team lando/ Ditte

• #11   11. aug 2009 Eiluj go Emmaj - Hvorfor dyrlægen? De har ikke tid til at flaske killinger op

Kommentér på:
FLASKE KILLINGER

Annonce