Jeg kan ikke mere. :( :( {{forumTopicSubject}}
Kære søde rare HG, jeg giver op. Jeg kan ikke klare det mere..
Pige 1 fra stalden = x Pige 2 fra stalden = y
For det første..
Ting herhjemme er bare ikke på min side. Min mors kæreste provokere mig på det groveste, også får jeg skæld ud for at jeg bliver sur. Han skælder mig ud for fucking alting, jeg gider ikke mere, jeg har én far, og det er i hvert fald ikke ham! Sådan har det nu stået på et år nu, og jeg kan bare ikke klare det mere.
For det andet..
Alle pigerne nede i stalden stiller krav til mig. Jeg skal gå med dem ellers bliver de sure. Så jeg har aldrig kunne finde ud af hvem jeg skulle gå med, for ingen af pigerne gik sammen. Så tilsidst gik jeg bare med alle sammen. Det virkede også fint, indtil nu.
Så kommer jeg hjem fra ferie og ned i stalden og ingen gider rigtig snakke med mig. Joe, de vil gerne snakke med mig, bare ikke grine med mig og gå med mig. Jeg virkelig ikke hvad jeg har gjort dem..
Jeg kan bare ikke mere. Føler mig bare ikke velkommen nogle steder mere. Jeg vil så gerne væk fra det hele - ingen selvmordstanker. Men jae, jeg ved det virkelig ikke.. Jeg er så frustrerede. Jeg har hovedpine hver dag. Jeg kan ikke mere. Jeg synes jeg har slidt mig selv op for at tilfredsgøre alle i stalden og for at ingen skulle blive uvenner, og i sidste ende er det gået ud over mig selv.
- Skulle bare ud med det.
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Har tidligere haft sådanne lange perioder. Det lidt svært at give et råd ti, hvad du skal gøre, som er det rigtige at gøre.
Jeg har trukket mig meget ud af ting. Jeg snakker ikke rigtig med nogen veninder mere, kun i skolen. Jeg rider næsten aldrig med nogen, og herhjemme holder jeg mig bare fra mig selv, hvis jeg kan mærke at jeg ikke er i humør til at blive provokeret.
Jeg er blevet meget mere rolig, hvor mit temperáment før i tiden løb af med mig. Jeg tager en dag af gangen, og husker på der altid er endnu en dag imorgen.
Du er altid velkommen til at skrive, hvis du har brug for nogen at snakke med, som ikke kender dig personligt, det ved jeg selv, at det nogen gange er nemmere.
Elles, så held og lykke med det, og mist ikke modet.
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.027
Tag mod til dig og gør noget godt for dig selv.
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.047
men man er bare nødt til at begynde at tænke mere på sig selv.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 155
Derhjemme; jeg syntes du skulle tale med din mor om hendes kæreste, evt, hvor han ikke sidder ved siden af. Fortæl hende, at du har det utroligt dårligt med ham, og at du føler at han skælder dig ud over alting. undgå at skædes, det gør alting slemt. Din mor vil nok prøve at forstå, og snakke med sin kæreste, og på den måde kan i komme bar elidt overens..
Stalden; Det er altid hårdt at føle sig udenfor... Jeg har erfaret, at hestemennesker er UTROLIGT sære.. og det gælder især tøser i stalden, uf hvor kan de være frustrerende..
Hvis du har muligheden, så konfronter pigerne med det- det kan være svært og hårdt, men det løsner ligesom op. Hvis pigerne fortsat er strenge ved dig, syntes jeg du skulle overveje en anden stald...
Håber det kunne hjælpe dig lidt..
Jeg kan ikke mere. :( :(