531 visninger
|
Oprettet:
make-up vaner.. {{forumTopicSubject}}
Ja hvad er jeres make-up vaner?.
Hvilken make-up og hvor meget make-up går i med?
Hvor gammel var i da i startede?.(:
Og går i med mærktøj + flader i hår eller andet?(:
Ja?..jeg keder mig! xb
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 29
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Jeg er gået hel fra makeup-brug, da jeg ikke gider at stå at fedte med det kl 6 om morgenen bare for at passe de ældre
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 180
Jeg bruger først sådan en fugtigheds creme til fedtet hud af den der serie neutrogena, også hvis jeg har noget der skal dækkes bruger jeg en dækstift, som jeg ikke kender mærker på, den har holdt i lang tid, hehe;D
Også bruger jeg ellers en pudder af manhattan clear face, som er anti bakteriel. Også bruger jeg max factor false lash effect i sort, og nogen gange også esteé lauder double wearing af mascara. Også nogle gang en øjenskygge som jeg heller ikke går op i mærket på, også en eyeliner fra Gosh ;D
Jeg startede med at dække bumser osv, da jeg syntes det var nødvendigt, og det var omkring 4.-5. klasse. Men mascara begyndte jeg med sidst i 6. klasse (:
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Hverdag: Sort eyelinier under øjet og så mascara..
Fest: Hvid eyelinier over øjet plus. enten glimmer eller anden øjenskygge. Sort under øjet og mascara.
Gik vel i 8. klasse.. jae, lidt sent..
Det er nok mest af ridetøj jeg har mærketøj.. Går ikke så meget op i det, bare jeg kan lide det og det er rart at have på, så kan der stå H&M ligeså vel som Diesel på mærket..
Flader hår en gang i mellem, men har så store krøller det ikke holder længe alligevel..
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 180
Jeg går ikke beidst mod mærketøj, prøver lidt at undgå det, men finder jeg noget fedt, så køber jeg det
jan 2008
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 60
maj 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 433
Foundatin, pudder, rouge, øjnskygge, eyeliner, macsara
Hvor gammel var i da i startede?.(:
6 klasse :I
Og går i med mærktøj + flader i hår eller andet?(:
Ja går i mærketøj og flader sjælent hår
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Jeg gik i 6. da jeg begyndte at gå med makeup
Går ikke med mærketøj, min stil er enkel og det synes jeg ikke mærketøj er, der er altid et eller andet spragl på >.<
Jeg har nuturlige krøller som jeg bestemt ikke glatter eller noget
jan 2008
Ja. ^^ præcis! Det er langt ude når der kommer 10 piger i nærmest det samme tøj, det er meget federe når folk skiller sig ud.(:
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Men nu går jeg til daglig med mineral pudder, mascara, og enten sort streg, eller mørk øjenskygge nederest ved vipperne, er dog ved at gå over til lyse farver for at fremhæve mine øjne på en anden måde ..
Til fest er det meget forskelligt .. Kommer an på tøj osv. Men f.eks. i aften skal jeg have en mørk/sølv/grå ''plettede'' (svært at forklare) kjole på .. Så der skal jeg have mine øjne indrammet med sort streg, en grå øjenskygge lige ovenover stregen, og en helt lys skinnende sølvøjenskygge til hele øjenlåget for at lysne op Og ellers bare min mineral pudder og mascara, evt. lipgloss
Med håret, så har jeg altid fladet mit hår jeg har krøller som jeg på ingen måder er glad for. Men kan godt lide krøller, så hvis jeg vil have det til hverdag gør jeg det med et krøljern, bare sådan hurtigt for at få lidt mere effekt i det ..
Til fest har jeg ALTID krøllet mit hår, men på en anden måde end til hverdag Til fest krøller jeg det altid helt oppe fra
Af tøj, ja så går jeg i mærkevarer, men jeg går ikke op i det. Jeg tager bare det jeg kan lide
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1053 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.955
min måde at lægge makeup på.
først foundation, et pænt lag, men uden at være overdrevet.
så noget pudder - ikke så meget.
så tager jeg min eyeliner, og varmer den lidt op med en lighter (giver bedre effekt :D), og ligger eyeliner hele vejen rundt ('inde' i øjet)
så mascara - 3-4 forskellige xD
og til sidst flydende eyeliner over øjet - hvis jeg gider
jeg flader hår, hver dag, nogle gange flere gange om dagen.
og ja, jeg går i mærketøj :b
aug 2008
Følger: 163 Følgere: 142 Heste: 7 Emner: 225 Svar: 1.657
øjenskygge
mascara
eyeliner
går lidt i mærketøj
fladerr hår hvis jeg skal nogle steder
aug 2008
Følger: 163 Følgere: 142 Heste: 7 Emner: 225 Svar: 1.657
make-up vaner..