{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Vi sælger den ene hest, venskabet? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tager på efterskole på søndag med min ehst filur, og derfor og af andre grunde har min mor beslutet at sælge alladin ! Jeg er så ked af det over det! smiley
Og også på hans vegne..
Men hvis vi får ham solgt til at godt og kærligt hjem hvor han er sammen med andre heste, så er alt godt.

Men har lige et spørgsmål, vores 2 haflinger har gået sammen i 3 år nu. Og nu skal de skilles på søndag!
Ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, og heste har jo ikke samme følelser som mennesker, men alligevel bygger de ikke et slags bånd op mellem hinanden, de 2 heste? Og bliver de "kede af det" når de skilles, selvom de begger kommer et godt sted hen?

Har lige brug for at vide det da jeg er så trist over det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi sælger den ene hest, venskabet?
  • #1   5. aug 2009 Ikke nædvendigvis. Kommer de ind i en ny flok hvor de finder ud af hvilken hest, som er lederhesten vil de blive trygge igen. Tror ikke det gør så meget. Måske hvis den ene hest står alene tilbage? Komme de begge væk søndag eller kun hesten du skal på etferskole med?

• #2   5. aug 2009 jeg kender en hest der fik "anoreksi" fordi dens mark ven flyttede :b

- vi har selv døbt det anoreksi, for han holdt bare op med at spise i en lang periode, indtil han fandt en ny ven (det var måneder hvor han stort set ikke spiste)

Men udover ham, så synes jeg hestene plejer at tage det fint at blive skilt ad (:

Kommentér på:
Vi sælger den ene hest, venskabet?

Annonce