{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Er jeg dååm eller bare mindre klog? {{forumTopicSubject}}

Okay, her er lidt historier i skal bare selv bedømme og jeg er dum eller bare mindre klog xD

nr.1 = Jeg var på Bornholm med min klasse, og vi skulle så besøge sådan en rundkirke igåå? Og så siger en fra min klasse : Nanna gå ind og se i venstre hjørne der ligger et skellet. Og jeg går så ind i 'RUND'kirken og kigger i 'HJØRNET' men problemt er jeg kan sku da ikke finde hjørnet i rundkirken? underligt hva....

nr.2 = Jeg sad inde i min klasse og så siger min klasse lære se Nanna der er en hest uden for vinduet(det skal lige siges jeg bor inde i byen) og jeg kigger, det siger han 4 gange mere hvor jeg hopper på den, og 6 gang siger han så der står en hest ovre på græsplænen ved rundkørelsen og jeg spørger "hvad for noget græs" !! DUMT!!

nr.3 = Mig og en veninde går i byen og så siger to fra min klasse der er blondie 1 & blondie 2 og så spørger jeg hvad for et bogstav er jeg? IDIOTISK!!!

nr.4 = ALLE de tests jeg tager inde på computeren med hvor meget blondine man er får jeg altid 100% eller Totalt Blondine. TRÆLS!

nr.4 = Jeg er IKKE ret klog, og nogle gange hvis der er nogle der gør mig bange reagere jeg først 4 sekunder efter og skriger. ÅNDSVAGT!

Vuder selv, og skriv det her .. xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg dååm eller bare mindre klog?
Kommentér på:
Er jeg dååm eller bare mindre klog?

Annonce