{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

"Du er blevet meget tynd. " Whaat? {{forumTopicSubject}}

Det var hvad jeg fik at vide idag! smiley

Jeg var på vej ud fra hestene da Lille Lyns ejer kom hen til mig og tog armen sådan rundt om mig og sagde "Du er altså blevet meget tynd. Husk at passe på dig selv." Så tænker jeg lige whaaat!!!
Har lige været på miniferie hos mormor, hvor jeg har ådt som en lille gris og har taget 2 kilo på, og den seneste tid har jeg bare taget på og på og på, så hvad sker der lige for den kommentar?
Og gårdejeren sagde det samme til mig for et par dage siden?
Verden er squ underlig xD

Andre der har oplevet den slags mystiske kommentarer? :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Du er blevet meget tynd. " Whaat?
  • #1   12. jul 2009 Næh, men der var en gang en lærer på min tidligere skole, som atid spurgte mig, hvornår jeg skulle have noget at spise igen xD

• #2   12. jul 2009 Du har vel bare taget muskler på?

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #3   12. jul 2009 Ud fra dine billeder <b>er</b> du også tynd, meget/lidt ved jeg ikke, men så længe du ikke sulter dig selv og spiser det du skal spise er det fint smiley

• #4   12. jul 2009 hahah, ej hvor sært ..
    Næææh xD

• #5   12. jul 2009 Der er engang en af mine veninder der har kaldt mig et wonderkid? OG mig som hader matematik? smiley

• #6   12. jul 2009 signe - hva har wonderkid at gøre me at du hader matematik ? - jeg er ikk helt me .

• #7   12. jul 2009 'Cilløøøh **Team Lukøje**

Gamle billeder ;o

MARIA: Scarry!!! Min lærer venter tit læænge i spisefrikvateret, og når man så spørger hvorfor siger hun "Jeg skal da se om i spiser ;o" smiley
    Hun kommer også hele tiden hen til mig og de andre piger, hvis vi sidder og "chiller" på gangen og spørger om vi har spist frokost smiley

• #8   12. jul 2009 jeg kommer ind til min dansk eksamen ..

- det første min sensor siger er ; HOLD DA OP - hvor du er tynd ! - så er du sikkert i god form.. - det hjælper jo ikke ligefrem når man er nervøs smiley

• #9   12. jul 2009 Hehe, altså et vidunderbarn er jeg blevet kaldt & jeg hader & stinker til matematik xD Jeg er lidt dum til at forklare haha smiley smiley

• #10   12. jul 2009 Det er vel ikke så underligt. Det var vel også ment som et kompliment som du gerne ville dele med os smiley Havde hun nu sagt " hold da op du er blevet tyk", så havde du nok ikke sagt det herinde.

Men ja jeg får sku aldrig at vide at jeg er tynd. Får ote at vide at jeg burde tabe mig, eller " har du ikket aget lidt på" og så tænker jeg " hvad fanden rager det dig, og hvis jeg har, kan du så ikke også være ligeglad "....Åbenbart ikke. Nogle mennesker har behov for at ytre sig.

• #11   12. jul 2009 Maiken B: Ej okay! xD

Frejafin: Nej ikke rigtig? Hun sagde det med sådan en nervøs stemme, så jeg tror hun tror jeg har anoreki eller sådan noget? xD
    Og jeg får nu også stik kommentarer om ikke jeg har taget på såå ..

• #12   12. jul 2009 Jeg får også rimelig tit at vide at jeg er tynd.. Det siger mine veninder tit til mig.. Er godt nok normal med hensyn til vægt og sådan, men en smule tæt på undervægt, så lidt har de da ret. Men jeg spiser og spiser, er nogen gange ikke til at få mæt xD - Men fedtet hænger bare ikke ved.. Har meget svært ved at atge på.. Var også indlagt da jeg var helt lille pga. at jeg ikke gad tage på.. Nogen af de sjoveste kommentare omkring min vægt og "tyndhed" er: "Tror du skal på et omvendt julemærkehjem" og "Du er et fugleskræmsel!" - Den sidste fortalte hun mig så var ment som et kompliment fordi jeg var så tynd og langbenet, hun sagde at hvis jeg skulle købe bukser, kunne jeg ikke finde nogen der passede, fordi hvis jeg fandt nogen der passede om maven var de for korte på benene, og omvendt xD

Ved ikke hvad der sker for mig og kilometer lange indlæg? xD

• #13   12. jul 2009 Men så længe du ved at du ikke selv har anoreksi, så er det vel det bedste.

Jeg arbjede engang et sted hvor en af kollegaerne havde fået den opfattelse at jeg var handicappet, altså retaderet. Så hun skar alt ud i pap for mig, talte langsomt og tydeligt, og når vi spiste frokost, talte hun til mig som om jeg var 4 år ala" nej sikke en god frikkedelle mad du har med i dag2......Aner ikke hvorfor hun havde fået den opfattelse.

• #14   12. jul 2009 Bare rolig, kiloerne kommer væltende på et tidspunkt d:

• #15   12. jul 2009 Karina S: Præcist! For jeg opfatter slet ikke mig selv som tynd .. Langt fra :s

Kommentér på:
"Du er blevet meget tynd. " Whaat?

Annonce