Fusker igen Fusker igen
Så er der en fusker på spil igen. De har nu lavet lidt om på teskten.
Første mail:
Dear seller
How are you doing today? i come across your pet from this site dyrenettet, i will like to know if your PONY is still avaliable for sell
Ben Yusuke.
Det lyder rgtigt nok, min mand svare igen, og stillede lidt spørgsmål.
Thanks ann i m happy to hear that the pony is still for sale, i would love to know the pony present condition and asking price i wait to read from you soon
ben
from paris
Der knækkede filmen, det er sådan set sammen tekst som man før bare fik i første mail. Vi fik heller ikke svar på vores sprøgsmål. Jeg har så pænt svaret tilbage, hvor der bl.a. står at jeg kun modtager kontanter eller bankoverførelse, så jeg regner ikke med at høre fra ham igen.
Læg lige mærke til mail 2. Jeg hedder Anni, men det var min mand der svaret ham, og han skrev under med sit eget navn.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.057
i stedet for "thanks anni"
men nitten med en fusker.... men min ærlige mening er at folk som sælger deres hest til en person som ikke har været og se/håndtere hesten, de er sku selv uden om det...
apr 2008
Følger: 49 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.478
så det vilel jeg hellere ikk tænke ret meget over ;D
og samme som Sandie siger
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
Jeg fik også denne mail, som jeg faktisk troede var fin nok. Jeg viste det til min far, og han sagde bare jeg skulle lade være med at svare. Vi har hundehvalpe til salg.
Hello,
I saw your post over the web and am very interested in buying it. So please email me back with this details concerning it:
(1) I will also need to see some recent pictures and what is your asking price ?.
(2) I will like to know more on the present condition is it in?
(3) I will be paying you with a Bank Cheque ok.
Eagerly awaiting your reply.
Sincerely,
Fred
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.658
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 4
Svarede blot at jeg havde flere til salg og han kunne komme med kontanter på lommen og se dem hvis han var interesseret
jun 2007
jun 2007
Hello,
Thanks for the information, I am sure the ( Pet ) is in good condition. I will want you to take an extra 50€ for you to keep other buyers off till it is picked up by the shipper,OK?. This is all the requirements needed at this time. The shipper will handle every other thing necessary when he arrives your location. The price is okay by me. I will like to pay the full amount of 4500Dkk for the (Pet), So please reply back to me, and also keep other buyers off. My banker will send you a certified bank cheque of 4,500€. Can I trust you to have it cashed, take 650€ and send the balance to the shipper,so the ( Pet ) and the other stuffs that I bought for my wife can be picked up? and i will like you to understand that you will be getting the remaining funds transferred to the shipper's through western union money transfer , If yes, kindly reply with the following payment details so I can inform him to make out payment to you.
Fusker igen