Hjælp til at finde god tatovør! {{forumTopicSubject}}
Hej! :o)
Jeg har gået længe og tænkt over at få mig en tattoo. Nu er jeg så kommet til den beslutning, at nu vil jeg gerne have lavet én. Jeg har selvfølgelig fået lov af mine bedsteforældre (jeg bor i pleje ved mine bedsteforældre - længere historie), og de tager absolut med og får den lavet. Jeg skal selv betale den, og har selvfølgelig pengene til det - og vil næsten med glæde give overpris for det, da det er noget der skal være der permenent.
Jeg står sådan set ikke ret godt, da jeg jo er alt for ung til at gå til en almindlig tatovør - som foreksempel "Hanne's Tattoo" i Esbjerg.
Så jeg leder efter en knald dygtig tatovør som gør det som en fritids interesse, eller lignende.
Han/hun skal være super dygtig, og selvfølgelig have tatoveret før - gerne noget som jeg kan se.
Han/hun skal arbejde med 100% sterile nåle osv.!
Tatoveringen som jeg gerne vil have, er én på lænden, i form af noget skrif. Jeg har tænkt lidt på "familie", men dette skal jeg lige tænke nærmere på. Jeg vil selvfølgelig komme med hvad der skal stå, og hvilken skrift det skal være.
Hvis I kender nogle som gør dette, eller gør du det selv - så skriv med glæde til mig!
Dette skal være i Jylland.
Jeg vil ikke høre nogle dumme kommentare om, at jeg ikke er gammel nok og dermed ikke ved hvad jeg gør ved mig selv. Jeg har fuldstændig forstået hvad det vil sige at få en tatto - og har snakket den igennem med mine bedsteforældre et års tid.
Så ingen kommentare omkring dette - hvis I har det, så lad værre med at skrive, tak. :o)
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
jeg kender en rigtig dygtig... men han bor i thisted.. ved ikke om det er for langt væk...
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.079
mine unger ser tit lilo og stitch og der hedder familie "ohana" på hawaiiansk.....bare en ide i forlængelse af din egen.
feb 2008
Følger: 48 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 379
Hvor ligger Thisted henne? Tror du, at han køre ud - evt. for betalling? :o)
Sissel:
Nej, det går ikke hvis han har butik. :o)
feb 2008
Ja, jeg har virkelig også overvejet kraftig hvad jeg vil have. Og da min familie betyder alt for mig, synes jeg, at det ville være en super god idé.
"Ohana" lyder faktisk rigtig godt. Vil da overveje om det skal stå på hawaiiansk. Havde tænkt på enten græsk, kinesisk eller arabisk - men "Ohana" lyder utroligt godt.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.079
feb 2008
Jeg kan ikke se hjemmesiden?
STALD BAGGÅRDEN:
Ja, det kan da godt være. :o) Jeg tror, at det bliver rigtig spændende.
Er der nogen der ved om der evt. er nogle som laver tattoo's på folk under 18 år, på markederne? - I de der Tattoo busser.
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Ikke få en tatto på markederne, det er slet'slet ikke sterilt derude - overhovedet.
feb 2008
Heller ikke i de der Tattoo busser?
feb 2005
Jeg tvivler virkelig meget, jeg ville personligt helst gå ind i en butik og få tatovering den vej igennem, også be om at se nålen blive taget ud, samt få den med hjem, så man er sikker på en 100% steril nål.
Du kan jo prøve at spørge i en forretning om de vil tattovere dig.
feb 2008
Ja, det ville jeg også helst - ingen tvivl! Jeg tror bare ikke, at der er nogen der vil gøre det på mig - hvis de har butik. Man kan jo blive meldt for det, og få forbud på at tatovere igen.
Det med nålen har du helt ret i.
feb 2005
Ja du har tænkt det godt igennem, men nu hvor det jo er et permanent smykke, så få det hellere lavet et sted hvor det er 100% i orden, så du er sikker på du bliver helt tilfreds med det.
feb 2008
Jeg har bestemt heller ikke travlt.
feb 2005
Men hvis i skal udenlandsk på rejse er der også tatovøre dernede, min storebror fik en tattovering nede på Mallorca, utrolig proffesionelt sted og min bror fik en flot tattovering, men igen, man skal passe meget på.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
En seriøs og god tatovør tatovere ikke på nogen under 18..
feb 2008
Jeg ved udmærket godt, at det er ulovligt, at tatovere én under 18 år - lige gyldig hvad. Hvis du læser længere oppe, så har jeg også skrevet det til "justAdreamer".
justAdreamer:
Ja, det skal man! Vi skal ikke ud og rejse, nej.
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
nej han kører ikke ud,,, thisted ligger i nordjylland... på den anden side af mors...
feb 2008
Det er for langt væk - desværre.
feb 2008
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Du kan samtidigt ricikere at fordi de ikke går op i alder, heller ikke går op i hygiegne, og der kan dermed gå betændelse i din tatovering eller det der er værre (koldbrand) og du vil have en grim tatovering resten af livet
Du kan også ricikere de ikke gør sig tid til tatoveringen, og måske stikker for dybt eller for lidt..
Jeg syntes det er dybt uansvarligt over for en selv at skynde sig at få en tatovering :S
Hjælp til at finde god tatovør!