{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde god tatovør! {{forumTopicSubject}}

Hej! :o)

Jeg har gået længe og tænkt over at få mig en tattoo. Nu er jeg så kommet til den beslutning, at nu vil jeg gerne have lavet én. Jeg har selvfølgelig fået lov af mine bedsteforældre (jeg bor i pleje ved mine bedsteforældre - længere historie), og de tager absolut med og får den lavet. Jeg skal selv betale den, og har selvfølgelig pengene til det - og vil næsten med glæde give overpris for det, da det er noget der skal være der permenent.

Jeg står sådan set ikke ret godt, da jeg jo er alt for ung til at gå til en almindlig tatovør - som foreksempel "Hanne's Tattoo" i Esbjerg.

Så jeg leder efter en knald dygtig tatovør som gør det som en fritids interesse, eller lignende.
Han/hun skal være super dygtig, og selvfølgelig have tatoveret før - gerne noget som jeg kan se.
Han/hun skal arbejde med 100% sterile nåle osv.!

Tatoveringen som jeg gerne vil have, er én på lænden, i form af noget skrif. Jeg har tænkt lidt på "familie", men dette skal jeg lige tænke nærmere på. Jeg vil selvfølgelig komme med hvad der skal stå, og hvilken skrift det skal være.

Hvis I kender nogle som gør dette, eller gør du det selv - så skriv med glæde til mig!

Dette skal være i Jylland.

Jeg vil ikke høre nogle dumme kommentare om, at jeg ikke er gammel nok og dermed ikke ved hvad jeg gør ved mig selv. Jeg har fuldstændig forstået hvad det vil sige at få en tatto - og har snakket den igennem med mine bedsteforældre et års tid.

Så ingen kommentare omkring dette - hvis I har det, så lad værre med at skrive, tak. :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at finde god tatovør!
Kommentér på:
Hjælp til at finde god tatovør!

Annonce