{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Nærtagende piger? {{forumTopicSubject}}

Jamen dog, syntes jeg har været god til at beherske mig. men nu faldt jeg over noget som virkelig fangede mig.

Herinde er det åbenbart ikk i orden at kommentere fotoalbum uden at de hiver deres filterliste frem. Skægt som nogle piger åbenbart skal "prale" herinde, men ikk kan klare at få en kommentar medmindre den er positivt ! Hva med at lære ikk alle har samme indstilling til dit album?

Syntes sgu nogle gange, det er ærgeligt at det ikk er medtageligt med en kommentar, men i stedet bliver man smidt på filter. Og man kan ikk svare på Pb fordi man er frosset. /:

Ja er negativ, for syntes fandeme det er for plat man ikk kan klare andre siger deres mening om nogle ting. Hva med at lære at snakke om tingene, eller måske får en forklaring på hva der menes?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nærtagende piger?
  • #1   9. jul 2009 Sorry, ikk frosset men på filter ! smiley

• #2   9. jul 2009 Er enig i at de fleste herinde er MEGET nærtagende - og det er RIGTIG irriterende...

men vil i den anden hånd også sige at nogle herinde også kommentere på en rigtig grim måde....

• #3   9. jul 2009 hvis folk ikke kan klare at få kommentarer på både positive og negative måder herinde, burde de lade være med at endten bede om en kommentar eller slet ikke have det herinde.

problemet er jo når de spørger efter en kommentar, hvis den så ender negativ er de bare sure!

• #4   9. jul 2009 Tja, men vil alle skulle klage over noget, så fik vi jo et fyldt forum med klageindlæg! Det eneste jeg kan, er faktisk at grine dette her.
    Men der er altså også nogle som er meget mugne, ang. kommentare.

• #5   9. jul 2009 Ja det er det samme som de profiler der får lav og middel har jeg lagt mærke til. Ser næsten hver dag at piger skriver til hinanden "Hvorfor middel til min hest?" og ender med at komme op og diskutere om det, og så sender man hævnkaraterer tilbage osv. Forstår ikke.
    Man synes selv at ens hest er den bedste i verden, men det betyder ikke at alle andre også synes det.

• #6   9. jul 2009 Hævnkarakterer er det mest latterlige herinde!

hvis ikke jeg syntes hesten fortjener en høj, gider jeg ikke engang stemme - da der jo altid kommer en hævnkarakter tilbage.

• #7   9. jul 2009 Yes yes hestemennesker er de mest nærtagene der findes :D.
    De er totalt sarte og tåler ikke kritik ang. noget der handler om hesten - man skal bare ikke kommentere noget negativt/komme med konstruktivt kritk for så får man smækekt kommentaren " du kender ikke min hest!!! " eller " jeg har en ridelære!!" lige i fjæset når man egentligt bare prøvede at være venlig.

Jeg troede egentligt at det var bedst hvis man fik så mange forskellige råd og metoder til at forbedre sin ridning - istedet for kun at køre en vej og mene at kun en selv og en anden person er af den rigtige mening?

• #8   9. jul 2009 Ja jeg gider slet ikke blande mig ind i alt det der med karaktere mere, synes det er for latterligt efterhånden smiley Der skulle være to hestegallri'er, et for voksne og et for børn. Problemet er så bare at man så endag skal skifte til de voksnes når man bliver gammel nok, og så mister man jo sine venner og det man lavede på børnenes.
    Ellers skulle det for voksne have forbudt adgang for børn og det for børn måtte der også godt være voksne på..

• #9   9. jul 2009 Krikken: Det er helt bestemt det bedste, for der er mange måder at gøre tingene på, og bare fordi man har en ridelærer behøver det ikke at betyde at det er den eneste måde at gøre det på. Heste er jo forskellige, og det er ikke altid at det lige netop er dén metode der passer.
    Jeg har da lært utrolig meget af konstruktiv kritik :O)

• #10   9. jul 2009 ENIG !!! :o)

• #11   9. jul 2009 Uden at få mundhug, tror jeg det har noget med alderen at gøre. Efterhånden er gennemsnitsalderen 14 år, og det er i den grad der pigernes udvikling er lidt stillestående. Derfor bliver alt lige pludselig misforstået, og især når det er nogle der er ældre end dem er det utrolig svært at kappere kritik. /: Jeg er bange for det ender med at flere og flere "ældre" hopper af siden, fordi det simpelthen er tabu at vi er ældre. Oplever tit at unge piger kommer med kommentaren, bare fordi du ældre er du ikk klogere, eller sådan noget ! Det er da usikkerhed, så det siger spar 2.

• #12   9. jul 2009 Team nysted: Helt enig.. synes det er super ærgerligt, også derfor jeg mener man bør oprette et voksen hg og et børne hg. Hvor de voksnes er forbudt for børn og voksne kan komme på børnesiden. Der er jo mange som ikke vil skifte over til en anden, bare fordi de falder for aldersgrænsen.

• #13   9. jul 2009 jeg ville hellere end gerne bruge et voksent Hg, frem for et Hg der styres af aldersgennemsnittet der hedder 14 år ihvertfald. Det er bare trist at man som teenager ikk kan tage kritik eller forskellige meninger, for det kommer man da til i fremtiden ellers bliver det en hård nød at klare sig igennem. /: Er overrasket på den negative måde over hvordan siden fungere for det gjorde den ikk da jeg oprettede mig som bruger.

• #14   9. jul 2009 Men på den anden side så bliver man også vuderet som ung ud fra ens alder. Hvis man er i en debat hvor der er andre der er ældre end en selv så har man ikke noget at skulle have sagt fordi man ikke er ældre.

Men igen, så bliver man også vuderet i debatter på hvilken hest man rider på. Dvs. jeg rider rundt på en 28årig fjordhest og derfor har jeg ikke noget at skulle ha' sagt. Det har jeg heller ikke fordi jeg ikke har startet nogen stævner af betydning, kun elev stævner da jeg gik på rideskole og jeg har ikke fået undervisning af nogen kendt.

Janteloven længe leve.

• #15   9. jul 2009 Det er da også synd for de fornuftige 14 årige som godt kan føre en ordentlig debat og samtale og godt kan tage kritik, at der sidder nogle andre derude og ødelægger det for dem.
    Det kommer ikke bag på mig at man efterhånden bedømmer ud fra alderen, da der er så mange useriøse teenagere herinde. Men synd for dem som opfører sig ordentligt

• #16   9. jul 2009 Krikken - sådan noget rager mig en høstblomst. Er trist at ridesporten handler så meget om penge, ridemetoder, rideniveau og racerbetegnelser. /: Hvorfor ikk som da jeg startede for MANGE år siden, fokusere på at nyde den sport vi elsker og har valgt at leve med?
    Idag er det ogs' en status at eje, frem for at ride på rideskole eller have en part. Jeg har aldrig ejet min egen, for det var ikk in da jeg var barn man bare fik en hest, for der var jeg sgu tilfreds med rideskolens og det var mange andre ogsø.

• #17   9. jul 2009 Simone - Giver dig ret, men nogle gang for at det hele bliver fornuftigt er de fornuftige i den alder nød til at træde frem. Og gør de det oplever jeg tit de hurtigt trækker sig, i usikkerheden om hvordan andre reagere på det de har at sige. /:

• #18   9. jul 2009 Nygaard: Nej hvor træls. Men selv blandt de vokse sidder der et par stykker hvis udvikling stoppede da de var teenagere smiley Vil nu hellere på et voksen hestegalleri, med et par enkelte klaphatte end et hg der efterhånden er styret af 14 årige smiley

• #19   9. jul 2009 Nygaard - Dem har jeg aldrig oplevet, og kan ikk udtale mig. Har kun oplevet de unge piger, og for mig er det ved at tage overhånd. Savner at se nogle mennesker med alderen med sig.

• #20   9. jul 2009 Rikke: Hvorfor skal alle der er 14, bare nedstemmes på den måde? Det behøves da ikke at være alle der er så overlatterlige?
    Men en på 30 år, kan da også komme med en latterlig hævnkarakter?

• #21   9. jul 2009 Skulle vi ikke bare alle sammen skrive til admins'ne at vi godt kunne tænke os et voksengalleri, hvis det på nogen måde kunne være muligt. Og hvilke betingelser det ville være under, hvor meget man skal betale osv osv.. er villig til at betale mere end vi gør nu, hvis det kunne lade sig gøre :O)

• #22   9. jul 2009 MS: "Det er da også synd for de fornuftige 14 årige som godt kan føre en ordentlig debat og samtale og godt kan tage kritik, at der sidder nogle andre derude og ødelægger det for dem.
    Det kommer ikke bag på mig at man efterhånden bedømmer ud fra alderen, da der er så mange useriøse teenagere herinde. Men synd for dem som opfører sig ordentligt"

• #23   9. jul 2009 Simone - jeg er med på en ændring ! smiley

Nygaard - Ja' har heldigvis ikk mødte nogle af de voksne sådan. (: Men måske det fordi man efterhånden er så negativt indstillet til andres fordomme at man bare bliver sur ved at side herinde. Ikk fordi det en undskyldning !

• #24   9. jul 2009 enig enig enig ...
    nogen er nok bare ikke, gamle nok til at have oprettet en profil herinde, når de bliver så sure, over konstruktiv kritik ... men dog, skal det os siges, at nogen ikke forstår at pakke det pænt ind, i stedet for at smiiiide det i hovedet på den person der har et fotoalbum, eller en video ...
    men kunne ikke være mere enig :o)

• #25   9. jul 2009 Trine - slet ikk uenig, det er ikk alle der forstår at give en kommentar på pænt vis.

• #26   9. jul 2009 Nej, det er os lidt ærgeligt :o) .
    Men forstår det udemærket godt,
    Altså, alle synes jo at deres hest er BEDST og PÆNEST..
    men alle her hver sin mening ....
    Så når "de åbenbart ikke modne nok mennesker" opretter et album/video med deres iiihhh så gode hest, og andre kommer til at kommentere, for er det ikke derfor vi har albums og videoer for ????
    Måske bare en lille kommentar, som husk hælene ned, eller sådan noget, så er der bare nogen der tænder fuldstændig af - men det var jo bare en hjælp / noget man konstantaterede ... Hverken for at være ond eller led, nogen kan bare ikke tage, at bliver kritiseret / konstruktiv kritik ...
    velkommen i børnehaven ! :o)

• #28   9. jul 2009 jeg er lige begyndt herinde, og er ikke helt inde i det. men har da fået en lav karakter herinde, altså er selv 15 og vil da sige at jeg kunne ikke se hvorfor jeg skulle have en lav, men vi har jo alle sammen forskellig smag, lissom i tøj der er nogle der kan lide pop andre rock osv. og kan da godt sætte mig ind i at man bare har lyst til at hævne sig, men altså ens bedømmelser viser jo også på en måde hvilke slags heste man kan li. så jeg gik alle den persons billeder igennem, som havde givet mig lav og måtte kigge godt på hvad jeg syntes om hesten og ikke hendes karakter til mig, og kom da også frem til at vi nok ikke havde samme smag for heste.

det er det samme med ens venners heste der har man også bare lyst til at give dem topkarakter, men hvorfor give dem det hvis man ikke mener det, så når jeg kigger dem jeg kenders heste må jeg da også kigge en ekstra gang for at se er den nu også flot nok til at få top.

men altså det er da svært at andre ikke kan lide det man selv elsker så meget

• #29   9. jul 2009 Josefine: Ja selvfølgelig går de i forsvar hvis der kommer en rigtig grim kommentar, men når man fx kommentere: "ser rigtig godt ud, men husk at holde hænderne lidt mere i ro", så er der også nogle som kan finde på at flegne ud, og det er jo bare konstruktiv kritik, og tilmed også ros..

• #30   9. jul 2009 Det sjove er når man kommer på filter uden at vide hvorfor smiley Når man aldrig har snakket med tøsebarnet før, og en dag man så vil svare på et indlæg, jamen, så er man på filter smiley

• #31   10. jul 2009 nu jeg selv en af de der piger i siger bliver hurtige sure ?

men altsåe.
    jeg ka godt tåle af få noget dårligt afvide osv?
    men hvis folk bliver ved med af køre i det såe går flaben sku ned &såe bliver jeg sur ?
    hvis man har fået afvid af folk synes jeg bruger for meget make-up & jeg har svaret pænt igen af jeg accepter det.
    ogsåe af de bliver ved og ved såe til sidest gide man altsåe ehk og høre på det mere ?

=)?

Kommentér på:
Nærtagende piger?

Annonce