16. feb 2008 Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 476
en sjov hamster historie {{forumTopicSubject}}
okay, min lillebror og jeg har en hamster hver.
fredag skulle vi til blokhus så vi gav dem en masse mad og vand også var der en der kiggede til dem dagligt. menså kommer vi hjem mandag og jeg vil give mit hamster lidt mad og ville også give min bror lidt men jeg ser så at der stadig er en helt fyldt madskål og vand var der også massere af, jeg ville lige se hvor han var men han var der ikke!! så så jeg at i siden på buret hvor der er et kort rørsystem var den gået af så der var et hul.
vi ledte hele mandag også tilsidst besluttede vi at købe en ny til min bror. så kommer vi hjem oden nye hamster har fået den gamles (rengjort) men så her for en halv time siden kalder min mor.
jeg skynder mig ind i stuen og hun fortæller så at hun så en af vores katte kom spænende men den anden kat var inde hos mig så det var jo ikke den som sen legede med.
jeg tager en lille lommelygte og lyser ind under sofaen og der ser jeg den lille pjuskede hamster sidde.
jeg beordre min lillebror ud efter deres foderspand for den var jo sulten..
den kom så lidt ud men vi havde glemt at katten lå under bordet så idet den kommer ud springer katten frem og hamsteren løber ind under sofaen igen..
vi fik fanget kattene og jeg lagde noget mere mad ud. den kommer frem og jeg fanger den så, men vi vidste ikke hvad vi så skulle gøre for den var sur og bed mig, min lillebror kunne ikke finde en skål hurtigt nok så jeg lagde den ned i spanden med foder, også fandt vi en stor bøtte og puttede mad vand og savsmuld + sådan noget vat noget og lavede hulder i låget og der ligger den nu.. den sover på mit værelse uden kattene så den kan slappe lidt af igen.
imorgen når butikkerne åbner suser vi ned og køber et bur til ham..
DET HELE ER RIGTIGT.. JEG KAN GODT SENDE BILLEDERNE AF HAMSTEREN NU..
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Ej hvor en sjov historie.
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 476
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 476
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
feb 2008