{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Har lige lavet vafler til søster :D {{forumTopicSubject}}

Min søster kom hjem fra Roskilde festivalen sammen med kæresten i nat, og så da jeg sad her til morgen besluttede jeg mig for at lave vafler og vække dem med morgenmad på sengen smiley
Så fandt jeg en super god opskrift og så lavede jeg da bare lige 4 store runde hele vafler, lavede te, og satte det hele på en plade med marmelade, sukker, sirup, honning og hvad de elelrs ville have på.
Så gik jeg ind og satte det på min søsters natbord og i samme sekund vågnede de, og min søster sagde "Ååårh hvor er du nice!" xD

Da jeg så gik ud og satte mig ved spisebordet efter at have lavet lidt til mig selv, kom de ud fordi de "ville sidde sammen med mig" ,,¨
De blev så populære at jeg måtte lave en portion mere!

SÅ alt gik godt, og fik faktisk ikke brændt noget af! xD


Hvordan går jeres dag? smiley
Hvad skal i idag? xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige lavet vafler til søster :D
  • #1   6. jul 2009 Årh det lyder dejligt ;D hehe

    Jeg har taget den meget svære beslutning, at kede mig idag xD
    Har brugt for meget energi de sidste 3 dage, hvor jeg først er kommet i seng mellem kl. 2-4 ;b (faktisk meget hårdt for mig) xD


  • #2   6. jul 2009 Min dag har gået af r*v! Grii...

    Denne uge og sidste uge, har jeg arbejdet som bærplukker.
    Men de dage har simpelthen været et helved! Der var to chef¨er og de sagde hele tiden hinanden imod, dvs. hvis den ene part sagde noget, skældte den anden part os ud for at gøre det sådan.
    Mig og min veninde har holdt det inde i os, og bare taget det til os. Men idag var det simpelthen nok. Hvert andet minut får vi skældud.

    Så min veninde og jeg, gik og over og sagde op. Så jeg fik da lige 1.450 stukket i lommen ;P


  • #3   6. jul 2009 dejligt.. smiley

    - har bare stenet computer, og havde et mindre uheld med en vandslange i morges..! så det endte med en smule oversvømmelse i vores garrage.


  • #4   6. jul 2009 STAKLER!!
    Jeg håber da, at min dag kommer til at gå godt :s

    Skal godt nok lige rydde op, men bagefter skal jeg ud og ride ´:D


  • #5   6. jul 2009 A S S I
    - ej det var det langt fra!!!.. det tog sin tid at feje det ud.. D:
    haha..


  • #6   6. jul 2009 Lyder hyggeligt smiley
    'jeg har lige pakket færdigt tager til sjælland nu og besøger min veninde:D


  • #7   6. jul 2009 Du skal være min lille søster kan jeg høre på det hele ;D

  • #8   6. jul 2009 miza: Har i ikke råd elelr kan hun bare ikke lide heste?

    Allimac Go Ynor: Hmm lad os lave en aftale! Jeg er din lillesøster resten af ferien og så lærer du mig noget af alt det du kan (Heste - horsemanship ting ting) xD
    Ej jeg holdr meget af hende smiley
    Jeg ryddede også op på hendes værelse og redte hendes seng iaftes, for vidste hun ville være træt ..

    Jeg holder rigtig meget af min søster og gør gerne meget for hende ;D


Kommentér på:
Har lige lavet vafler til søster :D

Annonce