{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Foto i PB = udhængning! {{forumTopicSubject}}

Ja det er min mening.

Har efterhånden set en masse lave et emne og påstå de ikke udhænger folk fordi de ikke nævner navne. Men de vil glædeligt dele billeder eller profil af den pågældende person i PB. "Jamen hvis det er i PB er det ikke udhængning". Jo vel er det så. Folk kan kende personen på billedet uanset om det er i forum eller PB.

Og drama-elskende HG æder billederne råt og bagtaler herefter personerne. Længe leve udhængning smiley

Cheers smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto i PB = udhængning!
  • #1   30. jun 2009 Så længe man sender det i en PB er det da ikke udhængning...

Så er det vel også udhængning når jeg sender et link til min veninde af en pony der ligner hendes??

• #2   30. jun 2009 Jo men hvis vi ikke advarer hindanden om F.eks nogen der snyder en, så er der jo mange der kan blive snydt af denne person. Dvs. snydere for frit lejde herinde, er det ikke snart værrere end at sende PB rundt????

• #3   30. jun 2009 Stald Kosten, er enig i at det er ok at advare imod snydere, men der er jo også en hårfin balance der, da folk nemt kan udhænge en uskyldig, hvis de er sure på vedkommende. Så måske burde man kaste bolden op til HG og få dem til at lave en liste over kendte snydere hvor det er bevist at de ikke laver ærlig handel.

Dog skal det siges at den slags udhængning jeg nævner ofte handler om ride -eller træningspræferencer. Lad folk ride og træne som de har lyst! Synes det er for meget med alt det bagtaleri!

• #4   30. jun 2009 (Ellers kunne folk jo bare bruge paypal hvis man handler med dyre ting smiley )

• #5   30. jun 2009 Pjat med dig. Det er ikke udhængning men bagtalelse. Fatter ikke hvorfor folk er så sarte. Det ligger til menneskets natur at bagtale...

• #6   30. jun 2009 Hvad der bliver sendt i det private beskeder. kommer INGEN ved, heller ikke HA´erne. Det kan ikke beskrives som udhængning, da det ikke er offentlig tilgængeligt.

• #7   30. jun 2009 Det er fordi du selv vælger om at få hendes navn og billeder... Så er det jo op til personen selv om man vil have det eller ej..

Hvis det er offentligt, så kan alle og enhver jo se det, og ikke selv vælge, det kan du hvis du får tilbudt en PB med navn og det hele, så kan du pænt sige nej tak...

• #8   30. jun 2009 For det meste udhænger man jo folk der har opført sig dumt, det kan man jo bare lade være med smiley

Kommentér på:
Foto i PB = udhængning!

Annonce