367 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Total dårlig dag Total dårlig dag

Dagen starter med at jeg sover en time over mig. Da jeg endelig kommer afsted, finder jeg udaf at vi har fri i dag. Så jeg må køre hjem igen. En halv time hver vej.
På vejen hjem køber jeg lidt madvare, bla en pakke rugbrød og en ananasost. Da jeg kommer hjem ville jeg spise lidt frokost og da jeg pakker rugbrødet ud er det total muggent, og da jeg åbner ananasosten er den med grønne mugpletter. Intet af det var overskredet dato.

Senere går jeg ned og tømmer min postkasse og så ligger der tre reninger. En dyrlægeregning på 800 kr, en forsirking på 1500 kr og en rykker far bibliotekt om en for gammel bog der skulle have været afleveret. Jeg bruger næsten en time på at lede efter den åndsvage bog og må op på biblioteket og betale 95 kr for den. Vræl. På vej hjem fra bibliotket, kører jeg ind forbi fakta tænker at jeg ville købe en liter koldskol med jordbær, det smager nemlig rigtig godt. Da jeg så kommer hjem og skal spise den, er der på mærkværdigvis ingen jordbær i. Den smager som en helt almindelige koldskål. Vræl, havde lige glæde mig til at få koldskål med jordbær smag. Men der må være sket en fejl , sådan at der er kommet almindelige koldskål i kartonen, og det kan jeg ikke lide. Så ville jeg ud med hunden og der er jo dejligt lummert ude, så sætter mig på græsset og sætter min hånd lige oven i en bi, som stikker mig... VRÆÆÆLLLLLLLL. Nu sidder jeg så her og har ondt af mig selv. Hvor uheldigt kan man lige være ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total dårlig dag
Kommentér på:
Total dårlig dag

Annonce