{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Hvor uheldig kan man være? -_-' {{forumTopicSubject}}

Min pony har lige tabt en sko -_-'

Og i maj måned blev min pony forkølet, fordi menneskerne i den stald jeg stod i ikke kunne finde ud af at lukke vinduerne. Jeg kan ikke ride i 2 uger + jeg får en dyrlægeregning på 1500 kr. Så det var rigtig skønt. Så kommer min smed og ødelægger min ponys hove. Derefter bliver opstaldningsprisen sat op så jeg ikke har råd til at stå i stalden mere. Jeg flytter så ponyen hjem, og får en anden hest ud og stå. Den har selvfølgelig blodorm, så min hest også får det -_-' Så skal til at købe ormekur, endnu en dyrlægeregning. Og nu taber min hest så en sko?! Jeg har betalt for springundervisning både for maj og juni, og jeg har ikk været der en enste gang siden april(ponyen har været syg, så var traileren i stykker, så var det aflyst osv.). I morgen skulle jeg så endelig afsted, og så taber hesten en sko?! Og der er ikke springundervisning i hele næste måned pga sommerferie ...
Og det er en forsko, og vi kan ikke få den anden af, så hun render rundt med 1 sko -_-'

Jeg stopper seriøst snart med at ride, orker ikke mere :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor uheldig kan man være? -_-'
  • #1   25. jun 2009 Jeg tror desværre du har været lidt uhelig. Det skal nok blive godt igen, så hold endelig ikke op med at ride af den grund smiley

  • #2   25. jun 2009 du er skam IKKE den eneste der har været uheldig!!!
    for ca 2 måneder siden kørte alt bare på skinner for mig, og se nu! -

    jeg havde lånt en pony jeg skulle ride på til dm i ponygames. i søndags blev den halt, dvs. jeg havde 2 dage til at finde en ny. den har jeg så fundet, men den kan ikke læsses, det tager ca 2 timer. -_-
    så mugnede al min wrap væk! og kan ikke skaffe noget nyt. og jeg skal altså til EM om 4 uger, og min pony mangler at tage 20-25 kg mere på.. (fordi de tager sig meget i traileren til frankrig) ..
    så blev jeg uvenner med 4 af mine veninder, fordi de var VIRKELIG ondssvage.
    Så skulle jeg lave opvisning over i århus og middelfart til NM i dressur samt DM i ponygames, men det kan jeg ikke pga. det der dumme ponygames!!

    jeg kan virkelig bare ligge mig til at dø smiley


  • #3   25. jun 2009 og det værste ved det hele var at da jeg skulle finde den der nye pony, prøvede jeg en af rideskolens. den var virkelig god til det, kunne hoppe op på den i galop osv. men så finder min ridelærer ud af at vi ikke har fået dens vaccinationskort endnu, fordi at den er ny. -_-
    dejligt, så havde jeg én dag tilbage smiley


  • #4   25. jun 2009 Så er jeg da ikke den eneste xD

  • #6   25. jun 2009 nej nanna, og det overhovedet ikke sjovt smiley

    vi må holde sammen xD


Kommentér på:
Hvor uheldig kan man være? -_-'

Annonce