18. jan 2008 Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Hvor uheldig kan man være? -_-' {{forumTopicSubject}}
Min pony har lige tabt en sko -_-'
Og i maj måned blev min pony forkølet, fordi menneskerne i den stald jeg stod i ikke kunne finde ud af at lukke vinduerne. Jeg kan ikke ride i 2 uger + jeg får en dyrlægeregning på 1500 kr. Så det var rigtig skønt. Så kommer min smed og ødelægger min ponys hove. Derefter bliver opstaldningsprisen sat op så jeg ikke har råd til at stå i stalden mere. Jeg flytter så ponyen hjem, og får en anden hest ud og stå. Den har selvfølgelig blodorm, så min hest også får det -_-' Så skal til at købe ormekur, endnu en dyrlægeregning. Og nu taber min hest så en sko?! Jeg har betalt for springundervisning både for maj og juni, og jeg har ikk været der en enste gang siden april(ponyen har været syg, så var traileren i stykker, så var det aflyst osv.). I morgen skulle jeg så endelig afsted, og så taber hesten en sko?! Og der er ikke springundervisning i hele næste måned pga sommerferie ...
Og det er en forsko, og vi kan ikke få den anden af, så hun render rundt med 1 sko -_-'
Jeg stopper seriøst snart med at ride, orker ikke mere :s
maj 2008
Følger: 73 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 932
maj 2008
Følger: 215 Følgere: 235 Heste: 3 Svar: 225
for ca 2 måneder siden kørte alt bare på skinner for mig, og se nu! -
jeg havde lånt en pony jeg skulle ride på til dm i ponygames. i søndags blev den halt, dvs. jeg havde 2 dage til at finde en ny. den har jeg så fundet, men den kan ikke læsses, det tager ca 2 timer. -_-
så mugnede al min wrap væk! og kan ikke skaffe noget nyt. og jeg skal altså til EM om 4 uger, og min pony mangler at tage 20-25 kg mere på.. (fordi de tager sig meget i traileren til frankrig) ..
så blev jeg uvenner med 4 af mine veninder, fordi de var VIRKELIG ondssvage.
Så skulle jeg lave opvisning over i århus og middelfart til NM i dressur samt DM i ponygames, men det kan jeg ikke pga. det der dumme ponygames!!
jeg kan virkelig bare ligge mig til at dø
maj 2008
dejligt, så havde jeg én dag tilbage
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
maj 2008
vi må holde sammen xD
Hvor uheldig kan man være? -_-'