258 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pausen er slut ! Pausen er slut !

Hej med jer ! :o) (Gider i ikke læse historien så gå videre til "part two")

Jeg solgte jo min dejlige pony Ascari for nogle måneder siden da jeg blev for gammel til ham i år 2008 og det var så meningen at jeg skulle have hest lige efter men mine forældre og jeg blev enige om at jeg skulle holde en pause fra ridning for lige at trække vejret og få læst til eksamnerne der nu er overstået. Pausen skulle egentlig have varet lidt længere da jeg har fået et helt fantastisk og godt givende job men jeg er simpelthen ved at rive håret af mig selv over savn til ride verdenen! Så mine forældre er gået med til at begynde at kigge efter en hest til mig (efter en lang overtalelses periode). Dog mener min mor, at det ville være smartest hvis jeg fik "part" på en hest i nærheden så jeg kunne komme igang igen, også med hesyn til at jeg ikke skal se ud som en helt idiot når jeg skal ud og prøve heste hehe ;o)

OKAY - den røde tråd i den her lange roman er at jeg leder efter en hest at ride en, to eller tre gange om ugen. F.eks. hvis der er en der har brug for hjælp eller bare ikke har tid. Jeg har selvfølgelig holdt en pausen i en måneds tid men man glemmer det vel ikke helt ;o) hihi.
Jeg kan alle øvelser da jeg har redet lidt af hvert gennem tiden, unge som gamle, Grand prix som kun lige tilredet heste. Selvfølgelig må det godt være en hest der kan nogle af de svære øvelser da det er det jeg helst skulle have styr på inden jeg skal ud og prøve heste. Der går noget tid inden vi begynder at lede rundt omkring i Danmark da mine forældre har ret travlt for tiden, så det behøver nødvendigvis ikke kun være en kort periode.
Jeg håber på at høre fra nogle :o)

Mvh. MieMarie Clausen.

Ps. skriv hvis i har nogle spørgsmål, jeg skal nok svare på alle ! :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pausen er slut !
  • #1   18. jun 2009 Cille : Spalte to første linie : "OKAY - den røde tråd i den her lange roman er at jeg leder efter en hest at ride en, to eller tre gange om ugen. F.eks. hvis der er en der har brug for hjælp eller bare ikke har tid."

Jeg syntes ellers at jeg skære det ud i pap ;o) hehe

Jeg syntes ikke at det passer til en annonce da det nødvendigvis ikke er noget jeg vil betale eller have betaling for, derfor et indlæg da det på samme tid også er en nyhed som er for lang til en logment :o) Forstår du? :o)

• #2   18. jun 2009 ALLE : Vær venlig kun at stille spørgsmål og svar til mit emne som er om at låne en hest :o)

• #3   18. jun 2009 Jeg overvejer det også lidt men nu ser jeg om der kommer noget respons her ellers må jeg jo bare oprette en annonce ;o) - men tak for hjælpen .

Kommentér på:
Pausen er slut !

Annonce