{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

tandlæge - ups, bøjlen ? :P {{forumTopicSubject}}

Tis ogs, jeg ska til specialtandlægen idag, det er vidst 2 år siden jeg vidst var der smiley

Og havde sårn en ganebøjle jeg sku sove med om natten, men da jeg var der sidst sagde han at jeg bare sku fortsætte med at bruge den en gang imellem, og hvis jeg sku noget behøvedes jeg ik bruge den smiley

Så efter det besøg, smed jeg den sgu væk smiley

Gad vide hva de siger når jeg kommer idag smiley

Tror bare jeg siger til dem , at sidste gang sagde de at jeg ik sku bruge den mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandlæge - ups, bøjlen ? :P
  • #1   18. jun 2009 De har altså en journal :o)

• #2   18. jun 2009 Sig du bruger den, men at du har glemt den dag smiley

• #4   18. jun 2009 Har bare min til at ligge.
    Og sidst sagde jeg noget med at min var knækket og så fik jeg en ny (det var lige inden jeg blev 18 og ville ikke betale en ny selv)

• #6   18. jun 2009 han lød meget useriøs omkring hvorvidt jeg behøvede bruge den sidste gang, det var faktisk sårn at jeg tænkte; ska jeg bruge den eller lade være.

Så tror sgu de er ret ligeglade smiley

• #7   18. jun 2009 Ja de er ret sikkert ligeglade! Dine tænder, ikke deres smiley

• #8   18. jun 2009 ¤ Svindel&Humbuk ¤ //KIJOFREG JUNIOR//
    Så så smiley jeg har skam brugt bøjle i lang tid, og når en tandlæge ikke kan fortælle mig klart om hvorvidt det betyder noget at jeg bruger deres bøjle + ikke indkalder mig til tjek, så har den sikkert ikke nogen betydning

• #9   18. jun 2009 i bund og grund er de ligeglade, for som de så ofte sagde til mig var at "det er dig selv du snyder" og det er jo rigtig, har pil skæve tænder idag fordi jeg ikke brugte den plastik skinne der skal holde dem på plads..
    men hvis han sagde at det ikke var så vigtig, jammen så har det jo nok ikke været det...

• #10   18. jun 2009 min tandlæge bliver skide sur, også selvom det var et uheld.. Sidste jeg var til speciel tandlæge, havde jeg brugt min natbøjlr, men havde glemt at tage den med, så blev de bare mega sure og snakkede alt muligt om at jeg ikke ´brugte den osv.. tsk.! Skal så derover i morgen, så må jeg husk den.

• #11   18. jun 2009 SÅDAN ;D

det var intet problem, de spurgte om jeg overhovedet sov med bøjle mere - og nej :b og det var ogs som det sku være smiley så det var mit sidste besøg hos specialtandlægen smiley

• #12   18. jun 2009 -jeg er glad for at jeg fik bøjle på dengang (togskinner vel at mærke), selvom jeg dengang hadede det! Idag har jeg nogle virkelig flotte tænder og et pænere ansigt - har haft meget overbid smiley

• #13   18. jun 2009 jeg har heller ikk brugt min i 100 år, ka slet ikke få den på sidst jeg prøvede (1 år siden) men min tandlæge har aldrig nævnt noget om det.
    Mine øverste tænder sidder stadig virkelig flot, men de nederste ser igen ud som om de er smidt ind i min mund, har virkelig fortrudt jeg ikke har brugt den nu, men PYT smiley Jeg lever endnu !

• #14   18. jun 2009 Nu kan man jo få togskinner i alle farver. Så ser I rigtig dejlige ud!!!

• Nick T
    Nick T Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #15   7. nov 2013 Vi er nogle drenge og piger der er gået sammen med et firma der samler brugte tandbøjler og ligende ind til Afrika og de
    Lande der har brug for den slags ting

Vis i skulle have jeres brugte eller tandbøjler liggende og i ikke vil bruge dem mere fordi de skulle være eller er blevet for små eller ikke passer mere så send dem til os

tandbøjler ganebøjle og ligene liggende og bare samle støv eller hvad de nu gør så giv den/dem til os og bi sørger for at de får et nyt liv et sted i verden
    aspirant@live.dk
    Eller mobil
    61460832

• Nick T
    Nick T Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #16   7. nov 2013 Bi skulle stå vi

Kommentér på:
tandlæge - ups, bøjlen ? :P

Annonce