{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Whitaker eller gpa speed air? begrund
  • #1   15. jun 2009 hmm har begge ;b synes whitakeren er bedre at have på, men den er meget varm da der ikke er udluftning i.
    gpa'en er der dejlig med udluftning men den er ikke helt optimal at have på.

• #2   15. jun 2009 hvad rider du ? fordi ville mene at man "kun" bruger GPA'en til spring. (:

• #3   15. jun 2009 De er dyre.. (stor ulempe)
    Alle har dem (ikke særlig fedt)
    GPA er grim... (min meningen)
    JW er pæn og elegant og er pæn både til spring og dressur
    GPA kan splintres ved fald, er der eksempler på.
    En af min veninder havde en GPA, der faldt skyggen pludselig bare af...

Jeg har ingen af overstående hjelme, men en eurolite, super skøn hjelm.

Hvordan er du nået frem til de 2 hjelme?

• #4   15. jun 2009 Jeg har også været "forelsket" i GPA'en for en stund, men da jeg fandt ud af alle ulemperne, ville jeg ikke have den alligevel. Og også fordi at farven ikke er så pæn.. smiley

Derimod kunne jeg godt finde på at købe en af de "gamle" og klassiske GPA-modeller.

Men lige pt. står Whitakeren øverst på min ønskeliste.. smiley

• #5   15. jun 2009 jw er fedest og flottest men varmest !
    gpa'en er ikke ret pæn efter min mening men ret rar at have på pga udluftningen (:

• #6   15. jun 2009 har selv en eurolite og synes ikke de er vildt gode eller fede.

fordi det er to rigtig fede hjelme, og de er meega fede smiley

pengene er ikke noget problem ellers havde jeg jo ikke valgt en af disse smiley

rider begge ting, men til stævner rider jeg kun spring:)

• #7   15. jun 2009 jeg har selv en speed air, og er super glad for den, og har ikke har problemer med den. Den er også super rar at have på pga, den gode udluftning. i modsætning til JW som er meget varm.

• #9   15. jun 2009 Jeg har selv en hvid gpa speed air, hvor jeg også før havde en euro-lite hjelm. Jeg synes gpa'en er rigtig rar at have på, for den er så let og har en kanon udluftning - rigtig god til de varme dage! :} Jeg synes jw'en er en for tung. Jeg synes gpa'en er smartere at kigge på end jw'en.
    Jw'en synes jeg passer bedst til dressur og gpa'en til spring :}

• #10   15. jun 2009 du skal være opmærksom på at GPA har lavet den indvendige facon anderledes end den var før, altså mere firkantet i det. jeg elskede min gamle GPA, men da den blev stjålet kunne jeg ikke holde ud at have den nye model på. jeg har en JW, jo den er ikke så let og luftig som GPA, men den er god i faconen til mit hoved, og meget pæn og klassisk.

Vælg hvad der er mest behageligt at have på.... den skal sidde på dit hoved i mange timer.... det kan ikke betale sig at få hovedpine for at se smart ud.

• #11   15. jun 2009 Ville klart tage JW'en... den er fed at have på og der har været uheld hvor GPA hjelmen enten er flækket eller splintret (:

• #12   15. jun 2009 jeg har en eurolite som er en efterligning af gpa.
    her er et billed af den:
    (link fjernet)

er meget tilfreds med den, da den er har god udluftning, og den sidder godt på hovedet.

• #13   15. jun 2009 vil ikke have en efterligningsmodel. synes ikke den er pæn, og kvaliteten er slet ikke den samme

• #14   15. jun 2009 Altså jeg ville helt klart vælge JW'en (kunne nu egentlig godt selv tænke mig den)
    Altså give over 3000 kr for en ridehjelm og så vide at den kan splintres når man falder af... hmm

• #15   15. jun 2009 Jeg er faldet af tre gange med min gpa og den har ikke engang fået en skramme smiley

• #16   15. jun 2009 - og ja den var nede og røre jorden ;]
    første gang ramte den godt nok ikke jorden :}
    anden gang landede jeg på hovedet z;
    tredje gang ramte jeg en bom med hjelmen ;}
    har også tabt min gpa et par gange, men der er ikke sket en disse smiley

• #17   15. jun 2009
    jeg har både en gpa speed air og en jw og er super glad for begge og syns der er fordele og ulemper ved begge... jw'en syntes jeg er det pæneste men jeg føler lidt om sommeren man får lidt hovedpine fordi den bliver så varm.... Gpa'en syns jeg også er pæn men nok ikke li så elegant, men den er super god at ride med om sommeren da der er så meget udluftning og man aldrig har en gennemsvedt hjelm...

DET skal lige siges at de nye Gpa speed air, er lavet om, så de ikk splintres man skal bare kigge efter dem som er KITE MARKED

• #18   16. jun 2009 tror jeg har besluttet mig smiley det bliver GPA SPEED AIR ;D

Kommentér på:
Whitaker eller gpa speed air? begrund

Annonce