{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Hvem er du? :p {{forumTopicSubject}}

Jeg er storforbruger af hg, men sad og tænkte hvor lidt man egentlig kender hinande. smiley Det er brugernavnet som for mig tit siger noget, men ku da være sjovt at se om nogle bor tæt på hinanden eller bare ku ha en masse til fælles ! smiley

Navn - Kamilla Kristiansen.
Bor - Nordsjælland 3550 Slangerup.
Opvokset - Nordsjælland 3320 Skævinge.
Status - Forlovet med kæresten gennem 5 år & 7 mdr.
Uddannelse - ingen, men enten dyrepasser eller pædagog. (mest pædagog)
Ærlig ting om dig - Jeg er gennem mange år blevet mobbet, og desværre enten jeg med for 1,5 år siden at få social angst og led med utrolig dårlig selvtillid. Jeg har fået psykologhjælp og vil gerne bruge dette til at hjælpe andre børn, derfor pædagog siger mig meget !

Hva med dig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er du? :p
  • #1   14. jun 2009 Hvis i ikk gider svare andet end åndsvagt vil jeg råde jer til at oprette jeres eget indlæg ! En udstemme herfra, pga. useriøsitet og jeg kontakter en adm.

• #2   14. jun 2009 ^^^puha, måske det samme som cæcilie?(x

• #3   14. jun 2009 Jeg hedder Michelle Sørensen
    Bor: Randers, Sønderbæk - 8920
    Opvokset: Randers, Fårup
    Status: eh, optaget. Stand by lige pt :'/
    Ærlige ting om mig: jeg er i plejefamilie da min far kom i fængsel kort efter min fødsel og min mor blev syg.

• #5   14. jun 2009 krøøøøølléééé - hold da op, må ikk ha været nemt. Især ikk når folk er gode til at dømme andre på ting deres forældre f.eks. har gjort.

• #6   14. jun 2009 Navn - Maja Schousboe
    Bor - Hedensted - Tæt på Vejle
    Opvokset - I hedensted
    Uddannelse - Nix
    Ærlig om dig - Jeg sørger lidt over at to af mine familiemedlemmer er dødsens ;(

• #9   14. jun 2009 Navn - Camilla Krøger Olsen
    Bor - Nordsjælland 3450 Allerød.
    Opvokset - Nordsjælland 3540 Lynge.
    Status - Single
    Uddannelse - Har snart en Handelsskole Grunduddannelse, og til august begynder jeg på en automekaniker uddannelse

• #10   14. jun 2009 Navn - Charlotte Kørlund
    Alder - 16 år
    Bor - Nordsjælland 3020 Skævinge (Store lyngby)
    Opvokset - Nordsjælland 3320 Skævinge.
    Status - Single på nuværende tidspunkt
    Uddannelse - Ingen endnu smiley skal til at gå i 10 i hillerød.

• #11   14. jun 2009 Charlotte - fornuftig by. smiley er opvokset til 5 kl. i Skævinge. vi boede i baunetoften og min mor er idag pædagog i den gamle børnehave i skævinge.

• #12   14. jun 2009 Navn - Christina Torp Sørensen

Bor - I Hvam, 25 km nord for Viborg - midtjylland.

Opvokset - I Hvam, 25 km nord for Viborg - midtjylland.

Status - Kæreste

Uddannelse - 10. klasse næste år - vil gerne være dyrlæge

Ærlig ting om dig - Jeg er meget genert, og har efter 8 mdr. stadig ikke sådan rigtig mødt min kærestes ældre søskende. smiley Jeg er 16, og har mistet 3 kaniner, en hund og tre ponyer. smiley

• #13   14. jun 2009 Navn - Jenny Trinidad.
    Bor - amager, 2300 københavn s.
    Opvokset - amager.
    Status - kæreste.
    Uddannelse -
    Ærlig ting om dig - jeg lider af social angst. og har derfor, ikke gået i skole, hele 8 klasse. jeg starter på vittrup efterskole, til august. i 9 klasse. jeg er en person der er der med det samme, hvis der er noget galt, eller har brug for at snakke.

• #14   14. jun 2009 Navn: Maria Boel Svendsen
    Alder: 24 år
    Bor: Aalborg Øst (men stadig midtjyde af hjerte)
    Opvokset: Silkeborg
    Status: Kæreste med jordens dejligste, mest fantastiske mand som jeg elsker over alt på denne jord, selvom han er i stærk konkurrence med min hyp-hest, mor og vores to hunde.
    Uddannelse: Bachelor i biblioteks- og informationsvidenskab. Læser pt. Cand it i Oplevelsesdesign, færdig om et år.
    Ærlige ting om mig: Efter nogle hårde år med stor dødstrang, pga flere store tab i livet, kronisk sygdom osv. er jeg endelig lykkelig og har den største livslys og -glædet! Og jeg ser frem til fremtiden, selvom jeg stadig må bøvle med sygdom og en fucked up svigerinde, der har forbudt min højtelskede storebror at se mig, hvilket har stået på et år nu. Hvad er det man siger: modgang gør en stærkere og det må jeg være et levende bevis på. Hvis man ikke kan føle den dybeste smerte, kan man heller ikke opleve den største lykke/glæde.

• #15   14. jun 2009 Junnih - har du fået hjælp til dit angst? for ellers er det sgu ikk til at bearbejde. Havde det selv pga. mobning. /:

Maria - fandeme kloge ord, og sikke en stærk personlighed du må ha !

• #16   14. jun 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Okay smiley det er sjovt når man finder ud af der er flere her inde der kommer fra samme sted smiley

• #17   14. jun 2009 Charlotte - især skævinge, det er jo en lille flække. smiley min venindes far ejer en gård li ved land og fritid ogs'. Men jo elsker skævinge.

• #18   14. jun 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <
    Ja det er det og ikke så mange kender til det smiley ved du så også hvor Store lyngby ligger ?

• #19   14. jun 2009 Charlotte - ja da. smiley

• #20   14. jun 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Okay smiley jamen der bor jeg smiley

• #21   14. jun 2009 Charlotte - kender du en annemette i 8 kl?

• #22   14. jun 2009 Ja smiley eller kender og kender .. Ved i hvert fald hvem hun er smiley hvorfor ?

• #23   14. jun 2009 okai, hende og hendes søster har jeg leget meget med som små. smiley er sådan li den eneste jeg kan sætte navn på. Alle jeg ellers kender er jo 18-22 år.

• #24   14. jun 2009 Navn: Lise Sigsgaard
    Alder: 23
    Bor: Pandrup (Nordjylland)
    Opvokset: Kaas (Nordjylland)
    Status: Bor sammen med min dejlige kæreste gennem snart 4 år;)
    Uddannelse: Er i gang med en HF, planen er at læse til social rådgiver.
    Ærlig ting om mig: Efter at ha haft den ene nedtur efter den anden de sidste par år, hvor problemerne bare har væltet ned over mig, er jeg endelig ved at få styr på mit liv igen;) Og prikken over i'et er at jeg endelig har fået hest igen, er født på en hesteryg, så kan sgu ikke leve uden de fantastiske krikker i mit liv;)

• #25   14. jun 2009 Team nysted: det har sgu også været håård, men det der har været hårdest og stadig er - er stilheden. vi snakker aldrig om det, og vi snakker aldrig om min far. hvis jeg nævner ham bliver ALLE tavse.
    Det er først nu at jeg er begyndt at være åben om at jeg IKKE bor ved mine biologiske forældre, før skammede jeg mig over det. og gør det stadig en lille smule, er dog blevet betydeligt bedre..

• #26   14. jun 2009 syntes det er flot du kan snakke om det. Men nogle gange er det næsten ogs' nemmere for uvisse folk at forstå end folk der kender ens familie, måske baggrund og hva der sket. /:

• #27   14. jun 2009 Nemlig, men har aldrig turdet fortælle det til nogen, da jeg ikke følte mig normal osv.
    er dog aldrig blevet mobbet, og har haft min bedste veninde gennem hele livet, som altid har stået lige bag mig! :o)
    Men min kæreste som jeg nu har været sammen med et år, ham fortalte jeg det først til for at par måneder siden, ellers har han aldrig vist noget om min ''hemmelige mor og far'' :o)

• #28   14. jun 2009 er sgu noget af en hemmelig at bære på, især vis den tynger på ens skulder og påvirker en.

• #29   14. jun 2009 krøøøøølléééé - pony til salg.. : Wow synes også det er virkelig flot af dig at du kan snakke åbent om det;) Må ha været hårdt at bære rundt på sådan en hemmelighed. Man må bare huske på at man vælger ikke selv hvor man kommer fra, men man vælger heldigvis selv hvad man bliver til;)

• #30   14. jun 2009 Det har det også været, men jeg ser det heldigvis ikke længere som en hemmelighed, det hjalp min elskede bror og kæreste mig igennem smiley

• #31   14. jun 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <
    Okay smiley hvor sjovt smiley

• #32   14. jun 2009 er dig og din bror i familiepleje sammen?

charlotte - ja, men ellers er alle dem jeg kender en tansd ældre.

• #33   14. jun 2009 Lise S: Hehe, tak. det er altså ikke for at lyde ynkelig eller sådan, men ja det har været hårdt. Heldigvis har min bror som er 10 år ældre end mig og min bedsteveninde stået bag mig hele livet!
    jeg har dog stadig kontakt til min mor, men ingen kontakt til min far overhovedet..
    Min Biologiske bror, som har boet ved min far hele sit liv er lige endt på en lukket institution for unge kriminelle - såe smiley

• #34   14. jun 2009 Navn - Tanja Kofod.
    Bor - Storkøbenhavn 2750 Ballerup.
    Opvokset - Storkøbenhavn 2750 Ballerup.
    Status - Single d;
    Uddannelse - ingen, xD
    Ærlig ting om dig - Hmm.. Jeg har haft en depression og jeg cuttede m.m., pga. skilsmisse, min mors kæreste, dårlige veninder og tabet af min drømmepony - måtte selv komme igennem det, og det gjorde jeg, fordi jeg tog mig sammen og fik lidt stolthed og noget selvtillid, nogen rigtige veninder og jeg fik min drømmehest tilbage.
    Lige pt. er jeg verdens lykkeligste pige, jeg har virkelig bare en uendeligt dejlig følelse af lykke konstant, pga. mine fantastiske veninder og mine dejlige heste (': smiley selvom jeg har meget, meget store problemer med min mors kæreste, så har jeg lært at ignorere - jeg prøver at smile og nyde den tid jeg har med dem der rent faktisk betyder noget for mig, og det virker.. han skal ikke ødelægge mig som han har ødelagt hende, for jeg er stærk! (:

• #35   14. jun 2009 Navn: Nanna Vogt
    Alder: 14 år ;D
    Bor: Munkebo - den kedeligste by i verden;D
    Opvokset: Munkebo, odense, Langeskov. har flyttet lidt meget. smiley
    Status: Singel, har sku ikke tid til drenge må jeg sige, hesten tager al tid.
    Uddannelse: Ingen endnu, skal på Landbrugs skole efter 9'klasse regner jeg med.

Ærlig ting om dig: Hmm.. Jeg er lidt underlig, der er mange siger jeg har verdens bedste humor, men hvem har hørt hele verdens jokes? Altså er en pige der har skiftet meget vennekreds og hest. Men nu har jeg de perfekte venner og den mest FANTASTISKE hest;D
    Jeg må så også indrømme at jeg er lidt ked for tiden, fordi skal sige "farvel" til min bedste venninde, fordi hun skal på Oure, og hun er sådan en fantastisk pige, jeg kommer så så meget til at savne hende;/<3

• #36   14. jun 2009 Navn - Tine søs Jensen
    Bor - Nordjsælland, Fredensborg 3480
    Opvokset - ^
    Status - single.
    Uddannelse - Folkeskole xD
    Ærlig ting om dig - jeg har haft en lille depression her for nogle måneder siden. Føler mit liv er tæt på at ramme bunden.
    Udover det er jeg pisse latterlig og en virkelig jaloux person, der har de sygeste humørskiftninger.

• #37   15. jun 2009 Nix, min bror har boet ved min far næsten hele hans liv.

Men ham som jeg siger der har stået bag mig hele mit liv er min ''plejebror''..

• #38   15. jun 2009 Navn - Christine Matthesen
    Bor - unknown place midt i mellem næstved og vordingborg på sydsjælland
    Opvokset - frederiksberg, allerød, der hvor jeg bor nu (:
    Status - single
    Uddannelse - ingen er kun 15 - men gerne marketing eller molekylær medicin (:
    Ærlig ting om dig - well det er nok at jeg ofte dømmer folk hurtigt på meget ligegyldige ting, tænker for meget (xD - men det gør jeg virkelig, tænker alt for meget på konsekvenser af handlinger og nogle gange bare tanker) og så er jeg meget ærlig omkring meninger og virker nogle gange lidt bedrevidende...

Kommentér på:
Hvem er du? :p

Annonce