{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

SÅ tæt på at gå galt!! {{forumTopicSubject}}

Ja. min hest står jo på døgnfold nu, med 3 andre heste. De står på en kæmpe lang fold, direkte ned til fjorden & åbne marker (dog træer langs den ene side), men intet læskur (: . Igår kl. 5 skriver min veninde så , om ikke jeg vil tage vores heste ind og fodre dem. jeg skrev, at jeg lige var taget hjem derude fra, hvor hun så skrev at hun nok skulle gøre det så. Fint nok.
Kl. halv 9 modtager jeg en besked fra hende igen, om ikke jeg vil tage vores heste ind i det vejr? Jeg gik ned til min far, som ligger med ondt i ryggen & nok regnede med at skulle slappe af resten af aftenen og han blev godt sur - men de skulle jo ind , og der er nok ikke andre der gør det. Så, vi kørte derud.
Aldrig i mit liv, har jeg været ude i sådan et regn -og blæsevejr!! sascha (DV som går uden dækken) stod med røven til vinden , helt krummet sammen og rystede. Spandende med foder i, stod på folden & ingen havde spist noget af det. så da jeg kaldte dem ned, begyndte de at æde hinandens.. Jeg tog først larrisha ind, det gik fint. Så tog jeg min egen ind, og der var heller intet. Så ville jeg tage sascha ud, men kunne ikke lukke lågen for sascha blev panisk over at få regnen og vinden i hovedet, så hun ville vende røven til mig hele tiden. det resulterede i at jeg mistede lågen, den smækkede op i røven på sascha og Chano (den sidste hest) løb ud. men nåede lige at få fat i grimen. (folden ligger lige ud til en vej.)
så gik vi 10 m. og skulle passere en lastbil der holdte på græsset, men vinden fik et stykke "papir" på lastbilen til at flapre så de løb begge væk fra dem. jeg holdte fast i dem begge 2, hvilket resulterede i at de rev mit sølvarbånd fra min barnedåb i stykker & nu er tabt på græsset.. Jeg ville vende dem om, så vi kunne komme om til stalden, men de blev med med at løbe & sascha vendte røven til chano så var bange for hun ville sparke ham.. min far løb ud af bilen (som ikke heste menneske) og tog chano, og vi kom ind med hestene. de stod alle og rystede af kulde og jeg smed nogle tæpper på dem med halm indenunder og kørte så hjem
- kan godt fortælle jer, at jeg aldrig har oplevet noget lign!! jeg kunne ikke løbe mod regnen, for vinden var så kraftig at den stoppede mig.. og da jeg satte mig i bilen, havde jeg ondt i hovedet & ørene af at regnen havde pisket mig sådan i hovedet.

OBS: nu kan i komme med alt jeres hellige tis, om at man skal tjekke vejrudsigten & det ikke er forsvarligt at lade hesten stå ude uden skur osv. men det har jeg ikke brug for. der var tale om en misforståelse, da jeg jo troede de stod inde. SÅ INTET HELLIGT SHIT.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ tæt på at gå galt!!
Kommentér på:
SÅ tæt på at gå galt!!

Annonce