{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eksamen dansk mundtlig ..
  • #1   7. jun 2009 jeg sagde hej og gav hånd til cencor.. syns det er mest høfligt..

• #2   7. jun 2009 men ellers bare slap af, og kom godt fra land.. smiley

• #3   7. jun 2009 okay tak smiley ..
    fedt, musik?! .
    hvad skal du så ? xD

• #4   7. jun 2009 Det der er vigtigst er at du viser du er frisk. Ikke noget med åh nej. Er du nervøs, så sig til det, når du kommer ind. Der bliver taget hensyn til det.

Husk, det er DIN eksamen. Lærer og censor er der ikke for at slagte dig. Censor for at bedømme, lærer for at hjælpe. Hvis du føler lærer afbryder dig, så sig at "det vil du gerne vende tilbage til". Du bestemmer.

Har selv lige været opppe i Dansk A mundtligt.

• #5   7. jun 2009 Det er en meget god idé at presentære dig for censor! smiley

• #6   7. jun 2009 mange tak alle sammen smiley .
    så vil jeg gå ind og give hånd til censor..

det er så irriterende,. ma kan det hele , men når man står der så banker ens hjerte SÅ hurtig, at det hurtig kan gå galt smiley

• #7   7. jun 2009 trine
    jeg skal også op i musik her senere i juni smiley
    Det er egentlig en to-delt eksamen, hvor man i løbet af skoleåret selvfølgelig har gennemgået en masse musik og begreber og hvad man nu ellers gør - akkurat som i alle andre fag :), man har så også lavet et gruppeprojekt, hvor man har beskæftiget sig med en kustner, band, genre eller hvad man nu kan finde på. Når man så skal til eksamen er den delt op i to dele - musikudøvelse og musikkunstskab. Til musikudøvelsen får man en sang, der har relation til ens emne, denne skal man så analysere, dette har man 24 timer til, eksamineringen foregår enkeltvis. Der ud over er der så udøvelsen som er en gruppefremførelse og det behøver ikke være de samme grupper som til kunstskaben og behøver heller ikke at have samme tema. Til sidst får man så en karakter for ens samlet præsentation smiley - de to eksaminationer kan foregå over to dage, det skal jeg selv.

- sådan er det i hvert fald på c-niveau smiley

• #8   7. jun 2009 ejhvor sejt smiley

Kommentér på:
eksamen dansk mundtlig ..

Annonce