{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Hjælp og gode idéer.. Tak {{forumTopicSubject}}

Skriv gerne BÅDE ris, ros, idéer.. Ja ALT.. Dog kun konstruktivt!!! Ikke noget medat det er er dårlig id´, at je er dårlig, osv... KUN konstruktivt!!!
Jeg vil vildt gerne skive en bog. Her er det fortløbende materiale:

Hej. Mit navn er Katrine. jeg har en lidt speciel historie, som jeg vil fortælle jer. Jeg har, som alle andre har, gået i skole. Men der skete noget viunderligt i 9. klasse. Jeg gik til audition på en skuespillerrolle, som jeg synes var vildt interessant. Jeg fik ikke rollen, jeg gik på audition til, men fik istedet hovedrollen. Jeg blev vildt glad, og dette var så starten på mit dobbelteliv. Ja du hørte rigtigt – mit dobbelteliv. Så spørger du nok dig selv, hvad er så min anden del af livet? Jo ser du, jeg har 2 heste, som jeg konkurrerer på. Jeg er, hvis jeg selv skal sige det, ret god. Denne historie handler om mit store valg. Valget mellem berømtheden, eller rytteren.
2 uger efter filmen havde fået præmiere, fik jeg en opringning. Det var fra en direktør på en ny film. De ville havde mig i hovedrollen. Jeg var vildt begejstret, og sagde straks ja. Problemet var bare at der kort tid efter var et stort stævne, som jeg vildt gerne ville med til. Men jeg måtte melde fra, da jeg ikke kunne svigte mine fans. Mine forældre fortalte mig hele tiden, hvor stolte de var af mig, at jeg havde fået hovedrollen allerede ved min første casting var utroligt. Jeg var talentfuld sagde de. En uge før filmoptagelserne blev jeg ringet op. Jeg fik at vide, at jeg skulle spille sammen med en rigtig hotte, kaldet Michael. Jeg var vildt glad og stolt over mig selv. Alt gik godt og filmen blev en kæmpe succes. Så meget destro værre. Jeg blev gennemsnitligt ringet op 2 gange om ugen, af folk der ville havde mig til deres film. Den film, der tog pusten fra mig var en film, der skulle optages i USA. Da jeg kom til USA kendte ingen mig. Det var faktisk en ret rar følelse. Bl.a. bl.a. (kan ikke komme på mere omkring denne film)
Da jeg kom tilbage til skolen, var mine veninder sammen med nogle andre. De stod og så på mig, og kikkede derefter væk. En af dem de stod med, sagde til mig: ”Hvad så smart ash?”. en af mine veninder sagde derefter: ”Hvordan kan du overhovedet have tid til skolen?”. jeg forstod hurtigt hvad de mente. Jeg havde slet ikke set mine veninder i flere måneder. Og pludselig slog det mig. Mine heste. Jeg skyndte mig hjem, efter skole. Jeg fløj ud til hestene. Alle på rideskolen så på mig, og sagde at en af mine heste havde fået tarmslyng, og var blevet aflivet mens jeg var i USA. Jeg spurgte om, hvorfor ingen havde ringet til mig. De sagde: ”Fordi vi fik at vide, at du havde bedre ting at tage dig til, af direktøren”.
Jeg er nu gået totalt i stå. Skriv gerne et eksempel på fortsættelse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp og gode idéer.. Tak
Kommentér på:
Hjælp og gode idéer.. Tak

Annonce