{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dreng der rider.?
  • #1   26. maj 2009 Nej, Jeg syns faktisk at flere drenge burde prøve og se hvor dejligt og hvor en god oplevelse det er...
    Fatter ikk folk mobber dig!
    Det er dem som har et problem...
    Du har bare talent og det kan de ikk tåle...

• #2   26. maj 2009 Jeg kan ikke se det er klamt.. Jeg tror at det er en dansk ting at det er klamt. I udlandet, f.eks. USA er det jo fuld ud accepteret at mænd rider.

Flere mænd burde ride. Det er sundt for krop og sjæl!

• #3   26. maj 2009 Positivt, ALLE heste piger ville da elske at have en kæreste de kan ride ture med :o)

• #4   26. maj 2009 Jeg syntes kun det er fedt at drenge rider!
    Jeg mener også helt det samme som <b>TURK * Barløse Foto* .</b> & <b>A S S I </b>

• #5   26. maj 2009 det er bare for fedt !

klamt ? tjaaa... hvis det er klamt at gå til motorcross, fodbold og håndbold er det vel også klamt a ride.. ellers ikk hehe ?:P

men a du er dreng og du rider, det er sejt og modigt, for mange sys det er en "pige-sport", men kig bare på de proff. mange a dem er mænd (:

det siger mere om dem, end om dig.

• #6   26. maj 2009 Og de andre xD

• #7   26. maj 2009 Det er da fedt når drenge os rider smiley Bliv endelig ved med det smiley

• #8   26. maj 2009 jaaa. men de drenge jeg går i klasse med er ikke så nemme at overbevise om det i alle sammen har en mening om her. godt jeg skal flytte skole eter sommerferien:)

• #9   26. maj 2009 Syntes ikke der er noget galt i det? Min nabo rider, og ham og jeg rider tit ture sammen smiley

• #10   26. maj 2009 bare skid på dem, så er de jo heller ikke værd a samle på. Når der en dag kommer en ven der acceptere du rider, se så, så har du fået en rigtig ven.

Assi: haha, grin xD

• #11   26. maj 2009 Vi havde en gang et par fyre fra klassen der var påstod at man bare skulle side deroppe, og det kunne da ikke være svært, og det var da bare en tøsesport.. Jamen så hev vi dem en tur med ud og ride, og efter en galoptur, fik overordentlig meget respekt for det siden! smiley Personligt synes jeg at det er fedt med drenge der rider og hvis nogen mobber dig, skal du bare sige til dem at hvis det er så slem en sport, og så kan de i det mindste give dig et forsøg på et modbevise.. Tag dem med på en lille ridetur smiley

• #12   26. maj 2009 ..

• #14   26. maj 2009 Så fedt når der er drenge som ride.. smiley forsæt endelig! :D:D:D

• #15   26. maj 2009 <b>Tobber og Aisha<3 mine bedste venner<3 B</b>

Tro mig, jeg kender det kun alt for godt... er man dreng, og rider, bliver man straks mærket som bøsse og div. andre åndssvage ting... men det er da ikke vores skyld de andre er så usikre på deres egen seksualitet, at de ikke tør gå i stramme bukser smiley

Men kan så trøste dig med, at det som regel bliver bedre med alderen... idag er der ikke ret mange der studser over det, når jeg siger jeg rider.

Men som der er blevet skrevet længere oppe, så er det jo andre steder fuldt ud accepteret at mænd rider. Og man kan jo også bare se tilbage i historien, til dengang ridning var en sport udelukkende for mænd, eller da heste blev brugt i krig var det også kun med mænd på ryggen... så den med, at det er en tøsesport, dén holder ikke en meter...

• #16   26. maj 2009 Drenge der rider er sexede. De andre drenge føler sig bare trudede fordi du er mere populær blandt ridepigerne.. smiley

• #17   26. maj 2009 når der kommer ridning i tv´et kan du da se at der faktisk er flest mænd med når man tænker på at det nok mest er kendt som en pigesport jeg synes det er supper sejt at drenge rider, så jeg synes du er sej ;D

• #19   26. maj 2009 De fleste fyre som jeg kender er bange for heste, så jeg synes bare det er sejt at der findes nogle fyre som tør sætte sig op på en hest. Husk at ridesporten er en af de arligste sportsgrene, så ridning er bestemt ikke en sport for tøsedrenge;-))

• #20   26. maj 2009 Jeg synes mange flere drenge burte give ridning en chance, isted for at have så mange fordomme over for det.
    Men ak, sådan er det ikke, og jeg tror det er noget man skal lære at leve med.
    Men det er også typisk for mange drenge som ride, at de tager ridesporten mere seriøst end piger, og oftes er drengene der kommer lang i sporten.
    Men som de andre siger, ville jeg også blive over lykkeligt hvis jeg fik en kæreste der red.

• #21   26. maj 2009 De fleste drenge er bange for heste xP De andre drenge er sikkert misundelige fordi du er modigere end dem!

• #22   26. maj 2009 der skulle stå farligste og ikke arligste:-)

• #23   26. maj 2009 Hej!

Min lillebror rider så jeg tror han har lidt det samme problem som dig! Det er så lykkes mig at overbevise ham om at hestetøserne er helt vilde med drenge der rider. Var engang på en ridelejr hvor der var 14 piger og 1 dreng- alle pigerne var vilde i varmen og jeg synes det var lidt sjovt smiley

Jeg ville ikke have noget imod at være sammen med en fyr der red, men jeg tror at det er folk der ikke rider der kommer med den påstand at det er klamt at drenge rider..

• #24   26. maj 2009 jeg syntes det er mega sejt:D det er godt ikke at være normal, ikke fordi normal er noget man kan være:D

• #25   26. maj 2009 Jeg har intet imod drenge der rider, mænd er tit mere følsomme over for heste end os ridepiger. Vi et tit or'nlig syg bitch nogle gange.
    Men jeg tror ikke din omgangskreds er moden nok til at acceptere det der er anderledes. Sådanne mennesker møder du mange af og det bedste du kan gøre er at lade det pralle af selvom det er svært. Tænk evt. at du ved bedre fordi du måske ikke er lige så umoden som dem og tør gøre det du har lyst til.

(Jeg kan ikke lade vær: Mænd i ridetøj er IKKE sexet piger !xD)

• #26   26. maj 2009 Min oplevelse er at de drenge der er mest imod heste, er dem der er mest bange for dem.. Det synes jeg er lidt sjovt smiley

Har haft en kæreste der var hesteinteresseret, det var da fantastisk! (på det punkt i al fald smiley )

• #27   26. maj 2009 Nu skal i jo også lige huske på at det faktisk heller ikke er alle piger der overhovedet kan lide heste. Så nej, det er ikke en selvfølge at han er mere populær, kun blandt ridepigerne, som jo så heller ikke altid er lige accepteret.

Jeg er af den overbevisning, at den eneste grund til, at jeg er accepteret af min omgangskreds som jeg er, er fordi jeg ikke kun taler om heste. Det ville være det samme som hvis min kæreste kun talte om hunde, jeg ville få spat. Forskellige mennesker, forskellige holdninger.

Hvis du vil ride skal du da endelig fortsætte, følg dit hjerte i stedet for at høre efter dem. Sådan er det jo med alt. Du holder jo heller ikke op med at gå i skole fordi dine venner synes det er usmart.

Og nej, har intet imod drenge der rider. Intet, stor respekt til dem der tør gå imod mængden. Det sker også at man faktisk kan møde en lækker dreng som har med heste at gøre smiley

Kommentér på:
dreng der rider.?

Annonce