{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Tyk..? :/ {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Ja, jeg vil vædde med at det her ses som en omgang ynkeligt pjat af mange af jer, men dem der vil ta' det seriøst, må gerne svare smiley

Kender nogen af jer det med, at man føler sig tyk?.. Egentlig ikke fordi man føler sig utilpas med sig selv, men fordi man har højere forventninger til hvordan man ska' se ud..
Jeg tror det har noget at gøre med, at os piger ser fjernsyn, og ser på alle de modeller der er med i reklamerne.. De har en superform, perfekt talje, pæne lår og flad mave...
Jeg tror mange af os prøver at leve op til det, når det i virkeligheden slet ikke er nødvendigt..

Jeg tænker fx. at jeg er tyk, når jeg vejer mig selv og finder ud af at jeg vejer 61kg, og jeg er 170cm høj.. Alle siger at jeg er slank og rigtig flot i min figur, min læge siger at min vægt skyldes min højde og mine muskler..
- Hvorfor har jeg så svært ved at tro på det?..

Alle dem der har samme problem må gerne oprette indlæg i tråden smiley
Til jer negative; Hold jer væk! Dette er noget som mange døjer med, men har svært ved at tilkendegive.. Så, giv plads!

- Michelle :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyk..? :/
  • #1   22. maj 2009 jeg føler mig også fed, men har langt fra spiseproblemer eller noget, men derfor kan man godt føle sig lidt dellet alligevel smiley
    - men så er der jo mere at elske ;D !

• #2   22. maj 2009 Alt for lavt selvværd.. sørgeligt, at så mange døjer med det.. Kender ikke noget til det selv, men har godt nok ondt af alle de teenage tøser, som døjer med det....

• #3   22. maj 2009 <b>Team Vosk</b>
    - Nemlig.. Jeg har heller ingen spiseproblemer, tvært imod smiley Jeg æder ca. 5-7 gange om dagen xD Men derfor har jeg da alligevel lidt ekstra på hofterne smiley

<b>Frikke</b>
    - Hvis du kun har negativt, så vær' venlig at blande dig udenom!

• #4   22. maj 2009 Eh, hvor ser du det negative? Det er da kun folk med dårligt selvværd som har det sådan?

• #5   22. maj 2009 Jeg døjer selv med det. Jeg er lige glad med at min røv måske er lidt stor og mine lår med, men min mave - det er som om lige meget hvad jeg gør er den oppustet. Jeg synes selv jeg er buttet, men ikke tyk. Jeg ville gerne blive lidt fladere om maven.

• #7   22. maj 2009 har selv store problemer med det, og jeg vil selv sige at det er mediernes skyld. De stræber hele tiden efter det perfekte menneske..

• #8   22. maj 2009 tynd, flad mave, perfekte lår osv,.. som du selv siger. Jeg skrev en stil der handlede om det perfekte menneske, for kort tid siden. smiley

• #9   22. maj 2009 Du er ikke fed, du har en fin vægt.. Det er ikke normalt at være skelet tynd

• #10   22. maj 2009 Min veninde har det på samme måde, hun er omkring 170-175 en pæn højde d: ved ikke præcist hvad hun vejer? men hun synes i hvert fald hun vejer meget i forhold til mig, men det er da klart hun gør det, når hun er højere end mig (: jeg vil så også sige at jeg er en knogle xD men hun er slet ikke tyk eller noget, hun er ganske normal! selvom hun ikke synes det (:

• #12   24. jan 2013 nu er det længe siden dette emne er oprettet men jeg tror det er fordi der er så mange ude i verden og især dem omkring os lyver! jeg hars elv oplevet der der, og gør stadig... jeg tror simpelthen ikke på dem fordi jeg VED de kunne finde på at lyve... selv min egen lille søster lyver for mig, selvom man søger ærligt svar! men på den anden side tror jeg de lyver fordi vi måske ikke kan tåle at høre sandheden? det er svært at sige... men en ting er sikkert, ingen siger sandheden, der vil altid være en lille løgn eller det er pakket så godt ind at man misforstår det... sådan er det desværre smiley

• #13   24. jan 2013 hvis min vægt er på 51,5 så har jeg det helt fint, men hvis den stiger over får jeg det dårligt med mig selv og føler mig fed. Har taget på her i julen vejer nu ca. 52-53,5, og har det derfor dårligt med min krop, men hvis jeg får løbetrænet og vejer de der 51,5 har jeg det super med mig selv:)

Kommentér på:
Tyk..? :/

Annonce