245 visninger
|
Oprettet:
Ventetid. {{forumTopicSubject}}
Hvad er ventetid for jer? Er tiden spild af tid? Hvorfor udnytter vi ikke den ventetid vi har?
For mig er ventetid noget Vi engentlig måtte være taknemmelige for. Ventetid er den tid på dagen, ugen, måneden, året, som vi får lov til at finde sig selv i. Hvorfor udnytter vi ikke bare selv ventetiden så længe vi har det har det? Jeg tror at grunden til at folk er stressede er at de ikke mener at tiden kan gå hurtig nok.
Jeres mening?
okt 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 371
Kommer an på hvordan ventetid
For jeg skal til køreprøve her sidst i Juni og synes nu godt nok der er lang tid til, selvfølgelig har jeg mine ting at gøre hver dag. Men det ser jeg som ventetid jeg godt kunne undvære xD
Men kommer vel også meget an på hvad vi venter på?
dec 2006
Følger: 109 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.252
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
Jeg var på TV BASIC dag med medieholdet oppe fra skolen, og da rundvisningen var ved at være færdig, sad nogle af os og snakkede med en af mændene derfra. Han er virkelig en som er spændende og snakke med. Han fortalte at han skulle til og lave en tegnefilm(prinsessen som ikke ville stå op, eller sådan noget.), og så begyndte vi at snakke om vores dansk skr. eksamen, og fortalte ham at der var et sted hvor man skulle skrive et essay om ventetid. Og der gav vi ham lige hovedemnet. Vi begyndte at snakke om ventetiden osv. og det var det der fik mig til at oprette dette emne (:
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Men ellers er ventetid som regel bare kedelig.. feks hos lægen.. Det er næsten altid kedelig ventetid..
Også er det ventetiden til noget stort - feks min afrejse til USA den gik lige pludeslig mega hurtigt..
Det er ikke ventetiden der definere om folk er stressede eller ej, det er hvad ventetiden er til, der afgører det...
dec 2005
Følger: 77 Følgere: 200 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.524
Ventetid.