{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Så er tiden inde for Futte :'( {{forumTopicSubject}}

Min rotte fra mit aller første kuld rotteunger skal idag til dyrlægen og jeg tror desværre ikke jeg får ham med hjem igen smiley
Han har lige fået headtilt så han kan næsten kun gå i cirkler fordi han er så skæv i kroppen, og oveni at han i forvejen har svært ved at koordinere sine bevægelser har han desværre også brækket benet, som gør at han heller ikke kan klatre mere.
Og han er gammel så jeg tror det er for sent for ham at lære at gå rigtigt igen.

Da Futte var to dage gammel trillede han ud af min hånd fra to meters højde, og efter det har jeg siddet med ham i min hånd flere timer om dagen, hver dag. Så Futte har fra han var helt lille været helt vandt og tryg ved min hånd og min duft, han har været som en soulmate, min lille baby Fut som jeg har passet på så længe.

Jeg har ikke været i stand til at se ham ordenligt hele morgenen fordi mine øjne er fyldt med tåre, men jeg håber jeg får lidt mere ro på så jeg kan nyde mine måske sidste timer med ham..

Har billeder af ham i mit fotoalbum, fra han var en lille Futte unge og fra da han var en ung frisk rotte..

Vræææl smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er tiden inde for Futte :'(
Kommentér på:
Så er tiden inde for Futte :'(

Annonce