{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Fortrænge lysten til det usunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes min usunde tand er ved at løbe væk med mig så jeg vil derfor oprette dette emne i håb om at jeg kan vende det om.

Jeg har som alle andre en sød tand, som meget gerne vil have slik, chips, sodavand etc. Jeg har det sådan at jeg har vildt dårlig fornemmelse efter jeg har indtaget den mængde jeg indtager. Jeg har bare ikke den vilje til at afslå herhjemme - ude kan jeg godt.

Jeg motionere dagligt og det er forskelligt hvor meget jeg presser mig, men løb er ingen sag. Dog er det jo ikke nok bare at motionere. Kosten skal også ændres. Jeg har bare ikke viljen, men måske kunne jeg få det? Kan du give mig noget vilje?

En anden ting er om du måske ved hvordan man kan smide lidt hvis det bare er et bestemt sted? Mit problem er at det sidder på min mave - det virker som om jeg er oppustet nogle gange og jeg er da lidt træt af det. Det er ikke bare en lille tjavs eller noget tøsepjat, jeg synes da faktisk det hæmmer mig lidt og jeg pakker mig også ind på grund af det. Maverulninger, motion og kostomlægning - er det bare det, der skal til her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrænge lysten til det usunde?
  • #1   17. maj 2009 Følger lige med.. smiley (hvis det er iorden?)

• #2   17. maj 2009 du skal bare huske når du laver maveøvelser, skal du trække maven ind så du spænder de inderest mavemuskler, som holder din mave flad.

jeg er selv lige stoppet med at spise alt det usunde, og efter nu ca 14 dage, gider jeg slev ikke spise det længere. så bare med at spise et æbel når man gerne vil have noget usundt. men uden vilje, kommer man ikke langt.

• #3   17. maj 2009 Du følger bare med smiley

Line og Lotte: Tak for et godt råd. Det anede jeg slet ikke smiley Hvis lysten til det usunde kan forsvinde på 14 dage tror jeg da helt sikkert jeg skal tage mig selv i nakken og klø på.

• #4   17. maj 2009 Man siger jo at hvis kroppen ikke har fået sukker i 14 dage, har den ikke længere brug for det, eller noget i den stil. så skal man bare sørge for at spise sundt så den for det naturlige og gode "sukker".

• #5   17. maj 2009 Benita det meget forskelligt med trangen til slik. Er selv afhænig droppede det engang i over 3 måender og tabte mig virkelig også skete en masse og så røg jeg på vognen igen.
    Men jeg havde stadig lysten til det. Var bare der stærk nok til at vælge det fra.
    Men ja det er nok med ændring af kost og motion.
    Men hvis nogle har gode råd, til hvordn man blir stærkere mentalt til at stå imod er jeg også på.
    Har overvejet man burde tage på træningsophold, et sted uden mulighed for at slippe væk og få søde sager! Har bare hverken tid eller penge til det.

• #6   17. maj 2009 ved kostomlægning kan du i hvert fald slippe af med den oppustethed, du føler. med en kost, der optimere din forbrænding, vil du mærke din mave arbejde konstant og ikke oppustet smiley
    mht. til at fjerne fedt et bestemt sted, ja, så skal du finde nogle styrketræningsøvelser til det område kombineret med fx. løb. ville i hvert fald være mit bud.

kender desværre alt for godt til det med en ustyrlig sød tand. du kan prøve at tage en kold tyrker - efter en uge eller to har man slet ikke lyst til sukker - og så er der efterhånden en hel del sukkerfrie slikprodukter fx. lakrids, vingummi og chokolade. muligvis også kage? hehe. det er bare lige med at tage sig sammen og overleve det første stykke tid uden sukker... ;/

• #7   17. maj 2009 Ja, bare lad spis alt det du vil, så længe det er sundt^^ Når trangen til slik så melder sig, så hav altid frugt og gulerødder parat! Lav en masse sunde snacks, og ja, selvfølgelig husk motionen:)
    Eller bliv veganer, så er der mange usunde ting der falder fra af sig selv:P

• #8   17. maj 2009 det bedste middel til at stoppe med at spise sødt er at lade være med købe det.......

• #9   17. maj 2009 jeg spiste ikke sukker i omkring tre måneder..
    men så kom der en slikbod ude hos hesten, og så når man var sulten kom man lige til at købe et stykke slik, så begyndte jeg langsomt igen (desværre).
    tror også det havde lidt at gøre med at jeg tog på da jeg stoppede med at spise sukker (lidt mærkeligt) så begyndte at tænke at det ikke gjorde nogen forskel.
    jeg begyndte så til fitness tre gange om ugen i omkring to måneder, men har en skade i foden så jeg måtte stoppe.
    da jeg blev sukkerfri var det faktisk ikke så svært, jeg stoppede bare.
    men det hjalp at spise frugt og huske at få ordentlig mad så man ikke går og småspiser slik hele tiden. Tørret fugt kan anbefales (:

• #10   17. maj 2009 og min kæreste var god til at sige at jeg blev fed, hver gang at jeg var lidt sukkersulten. så det hjælper med en ond kæreste q:

• #11   17. maj 2009 jeg har også en kææææmpe sød tand, og det er efterhånden ret belastende. jeg spiser slik hver dag, og jeg gør det fordi jeg har lyst til det. på samme tid vil jeg gerne lade være, men alligevel vinder lysten til slik, altid.

• #12   17. maj 2009 hver gang du får lyst til slik, så tag 5-10 mavebøjninger, så bliver du mere kropsbevidst,. Med hensyn til "din delle" (:D) så er det bare at lave 20 mavebøjninger min 2 gange om dagen, men HUSK a hver gang du laver maveøvelser, skal du også lave rygøvelser, ellers bliver du skæv i kroppen (;
    held og lykke,(:

Kommentér på:
Fortrænge lysten til det usunde?

Annonce