{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Forsvundet pige ved Frederikssund {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige en tur inde forbi eb.dk som jeg så ofte er, da jeg falder over en artikel om en pige der ikke er set siden torsdag. Hun er syg, og skal have sin medicin, og det har hun ikke taget med sig. Politiet er blevet underrettet, men tager sig først af sagen på mandag når de møder. Jeg tænker bare lidt. Burde de ikke lede efter pigen her og nu i stedet for at vente? Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor der ikke bliver gjort noget for at finde hende. Jeg må ærligt indrømme at jeg blev rasende da jeg læste artiklen og jeg blev bestemt også harm. Troede det var politiets opgave. Men det magter de da tydeligvis ikke.

Hvad mener I om den sag? Er det bare mig der er lidt speciel og undre mig over at politiet ikke starter med det samme med at lede efter hende? Eller hvad synes I (o: ?

http://ekstrabladet.dk/112/article1168693.ece

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet pige ved Frederikssund
  • #1   16. maj 2009 nu har jeg ikke selv læst det men bare det du skrive kan jeg ikke fatte politiet burde da rykke ud FORLÆNGT at vente til på mandag er jo SINDSYGT

• #3   16. maj 2009 Politiet er formentlig for optaget af en fodbold kamp?

• #4   16. maj 2009 det lidt dårligt af politiet ja s;
    men .. jeg bor selv i Frederissund, har ikke hørt om det?

• #5   16. maj 2009 der står rent faktisk et nummer man kan ringe på hvis man har oplysninger. Og ja det er beklageligt. men nu lever vi i en stat hvor der er skåret en del ned inden for politiet på netop den slags sager så der er nok ikke så meget at gøre ved det. Selvfølgelig er det dybt beklageligt og megte tragisk med der er ikke noget at gøre, hvis ikke der er resurcer så kan de ikke gøre noget.

• #6   16. maj 2009 Du mener simpelthen at det er iorden at politiet har tid og resurser til at tage til en fodboldkamp i stedet for at lede efter en forsvarsløs pige der forsvandt torsdag aften, og som mangler sin medicin?

• #7   17. maj 2009 Det er dybt tragisk især for en pige med hendes tilstand. Synes det er ærligt, at politiet har samvittighed til at vente helt til mandag, når der er en risiko for, at situationen til den tid vil være kritisk eller værre. Kom ind i kampen. Jeg håber på alt godt inden for denne sag.

• #9   17. maj 2009 ¨Camilla Skov: Det er selvf. en mulighed. Men der står, at hvis hun ikke får sin medicin, er hun i en tilstand, hvor hun ikke er i stand til at tage kontakt til folk. Derudover er hun udviklingshæmmet, så noget siger mig, at hun ikke vil tage sådan et sted hen alene. Men der er selvfølgelig altid en mulighed. Bare de finder hende i god behold, siger jeg.

• #10   17. maj 2009 Camilla Skov: Er det ikke lige meget med hvor hun er henne? Hovedetsagen er den at hun er syg, hun er som en på 12-13 i hovedet dvs. et barn, og hun mangler sin medicin. Mener bare ikke at det kan være rigtigt at politiet har tid til at tage til en fodboldkamp for at holde ballademager væk, men ikke til at finde en syg pige der er forsvundet.

• #11   17. maj 2009 jamen var der fodboldkamp i aftes deroppe ? for hvis ikke kommer du altså med falske anklager. Men det nytter jo heller ikke noget hvis der ikke er nogen politibetjente til at tage sig af opgaven? de bliver nødt til at vente til de har recourcerne til det ellers er de jo lige vidt.

Kommentér på:
Forsvundet pige ved Frederikssund

Annonce