VIP bruger og annoncer el ej {{forumTopicSubject}}
hvorfor er det man på hestegalleriet nu er fremkommet med den konklusion at det skal være nødvendigt at man er VIP bruger for at lave annoncer, da dette skulle være fremadrettet, og af en el anden grund bedre for markedet??
Sorry men jeg er lost- jeg tvivler på markedet forbedres må jeg sige- det er vel et el andet sted en form for tvang for at få et par kr mere ind pr bruger der vil ha oprettet en enkelt annonce i ny og næ.
det der står skrevet i den mmodtagne besked får mig simpelthen til at tro dette- for hvis markedet reelt fungerer så godt som de skriver i den besked, så burde det jo netop IKKE være nødvendigt.
er det abre mig der finder dette "underligt"?
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 412 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
Vi er kommet frem til, at så er der flere der vil annocere i forum, fotoalbum og videoer.
derved skal vi jo have flere hjælpe admin, da de 5 der er nu ikke vil kunne klare hvis der bliver annonceret i de 3 steder.
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 256
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 64 Svar: 1.642
Man kan også lave en billedvideo med ting til salg.
Alle nye fotoalbums samt videoer kommer jo på hovedsiden, og så kan de andre brugere se det der.
TINA BJERREGAARD (HYOR) . du må rette mig hvis jeg tager fejl.
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 64 Svar: 1.642
Tina S - du har jo også en annonce under din beskrivelse, så det er sådan mange vil gøre fremover X)
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 412 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
- du har lige præcis forstået hvad jeg mener xD
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 256
VIP bruger og annoncer el ej