{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Det kan man sku da ikke bare ?! Rh ... {{forumTopicSubject}}

Min hund har været væk siden fredag og vi har ledt og ledt, idag var vi så ude på dyreinternatet for at se om hun var der. Der var hun så kommet ud og hun var fuldstændig i chok. (hun har løbet rundt mellem biler, på kæmpe veje og ved siden af motorvejen. Skal lige siges at hun er 16 år og døv) Så får vi så atvide, at vi var sindsygt dårlige ejere, der bare lod vores hund løbe frit? Min far blev så rigtig sure på dem ude på dyreinternatet, for det ved de da ikke en skid om? Så fik vi så også atvide at den var for gammel, så vi kunne ligeså godt aflive den. De synes hun skulle tjekkes ved en dyrelæge, omm der ikke var noget galt med den når den var så meget oppe at køre. (den har løbet rundt på vejen) Min far blev mere og mere sur, det kunne de da ikke tillade dem at sige. Den skal da ikke dø bare for at dø? De blev så ved, og begyndte så med at den var for tynd, og at vi sultede det stakkels dyr osv. (den er lidt overvægtig) Til sidst skred vi bare, vi gad ikke høre på deres pis! Altså de kan sku da ikke bare sige at vorse hund skal dø, pga den er i chok og er gammel?! Altså jeg troede folk på et dyreinternat forstod sig på dyr?

Skulle lige ud med det !! Er mega sur, det kan man da ikke bare?

Hvad synes i om det. En 16 årig beagle som lever livet. så en dag stikker den af, og vi leder og leder. også kommer den ud på et dyreinternat også siger de at den skal dø?! Rh ..

Hvad er jeres mening til det ?

http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/966848_l.jpg <--- Min hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan man sku da ikke bare ?! Rh ...
Kommentér på:
Det kan man sku da ikke bare ?! Rh ...

Annonce