{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad laver i?"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad laver i? (:
  • #1   11. maj 2009 Ikk noget skal ud til mine heste

• #2   11. maj 2009 Er næsten lige vågnet, venter på jeg desværre skal på arbejde.

• #3   11. maj 2009 putter med min kat, orker ikke rydde op på værelset/:

• #5   11. maj 2009 jeg er lige kommet hjem fra at have luftet hundene, og nu sidder jeg så og laver videre på min hjemmeside, www.123hjemmeside.dk/zandrashestemassage hvis nogen vil kigge.

• #6   11. maj 2009 jeg husker dig q:
    Jeg sidder og overvejer hvornår jeg skal gøre mig klar til at tage ud til Safir (:
    så imens jeg tænker over det, kigger jeg på lejligheder, selvom jeg ik skal ha nogen xD

• #9   11. maj 2009 jeg sidder ude på gymnasiet og har egentlig drama, men vi har fået afvide vi bare skal blive væk fra de sidste timer fordi vi ikke skal til eksamen i det, og vi har fået årskaraktere xD

fedt fedt :b så har egentlig fri time..

Skal til Kemi kl. 13.40 først :b

• #10   11. maj 2009 Er lige kommet hjem fra jordmoder besøg - alt var som det skulle være, det er jo altid dejligt at høre.

Hun undrede sig lidt over, at jeg stadig kan ride i det omfang jeg gør - men jeg HAR altså sagt til hende, at jeg helst rider helt frem til fødsel... Når hun nu har givet mig forbud mod at ride 8 uger efter fødsel - hrmpf!
    Det kan hun jo sagtens sige, det er jo ikke hende der gerne vil have en hest klar til 6-års næste år.

Nu sidder jeg lige og spiser lidt rabarbertærte, mmmm - vil gå ud og lægge mig i solen om lidt, lidt over 20 grader er her her i indergården. Så vil få lidt sol, inden jeg ordner stalden og giver hestene eftermiddagshø.

Ellers sidder jeg og glæder mig over, at resultaterne endelig er kommet op for søndagens klasser - skønt at se at kæresten og hingsten, placerede sig i deres 1. 140 cm klasse, i år. Vi kørte hjem, inden klassen var slut - han havde startnummer 2 og der var lidt under 100 tilmeldt i klassen, så det orkede vi ikke at vente på.
    Har lige tilmeldt dem til 145 og 150 i næste weekend, så er der styr på det smiley

Nårh, solen kalder....

Mvh SBM - der jo altid har fri, men aldrig keder sig smiley

Kommentér på:
hvad laver i? (:

Annonce