{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

åbent læserbrev til alle {{forumTopicSubject}}

For det første vil jeg sige tusind tak til alle i dejlige brugere på hg.. hold op hvor er der bare dejligt at åbne hg og så er der bare en masse glade beskeder og sjove indlæg tråde og debatter. det er jeg skam rigtig glad for.

Dog er der nogle brugere jeg vil opfordre til at læse reglerne inden de begynder at skrive privat til mig og svine mig til da vi ikke er enige på nogle punkter. jeg vil påpege at selv om jeg er uenig med nogle respektere jeg dem der dog nok til ikke at svine deres person til offentligt og på privatbesked.. så det der med at kalde mig "løgner, s*, l*der, og ligne vil jeg gerne beder jer stoppe med. Også dette fænomen som hævnkaraktere, jeg kan ikke se ligheden med at vi ikke er enige til at mine profiler fortjener lav. og jeg ønsker i forvejen ingen karaktere til Imarach da jeg jo ikke rigtig har mulighed for at ændre den.

Jeg er rigtig glad for at der endda er brugere der skriver til mig angående stamdata forvirring og interessere i at se mere til deres hestes stamdataer. Jeg er meget beæret over det og utrolig glad for at i giver mig så meget respekt at i spørger mig.
Dog vil jeg lige påpege at selvom jeg har uddannelse inde for heste og hesteavl, har jeg ikke bemyndigelse til at ændre stamdataer, jeg arbejder ikke med stamdata eller kender nogen der gør. desuden er det ulovligt og dokumentforfalskning, så selvom jeg kunne ville jeg ikke gøre det. jeg vil derfor også bede de gældne brugere om at holde op med at sende de privatbeskeder til mig, og holde op med at svine min person til pga jeg takker nej til dette.

Tusind tak og forsat god aften Fæhesten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åbent læserbrev til alle
Kommentér på:
åbent læserbrev til alle

Annonce